Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Windykacyjne zerwanie umowy przez N

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Windykacyjne zerwanie umowy przez N

    Witam i opiszę mój drobny przykładzik jak N ludzi robi w że tak powiem w balona i naciąga na $$$

    Umowa zawarta w styczniu 2011 na okres 24 miesięcy w tym 3 pakiety darmowe przez okres 3 miesięcy ( filmbox-y,cinemax-y i vod ) w umowie mam to



    czyli automatycznie po okresie promocyjnym 3 miesięcy wyłączenie tych pakietów a tu dzwoniąc na początku lutego chcąc przedłużyć umowę informują mnie że umowa zerwana windykacyjnie przez N , pytam czemu a konsultantka ( piąta w kolejności - bo wcześniejsi od 1 do 4 nie potrafili mi udzielić informacji )
    powiadamia mnie że nie opłacałem jednego pakietu cinemax bodajże ( 15 zł ) ja mocno zdziwiony bo nigdy nie dzwoniłem i nie uruchamiałem tego a tu ciekawostka , dwa pakiety wyłączyli a trzeciego nie i mówią że go włączałem ja proszę mi to udowodnić i brak dowodów.
    Rozmawiając dalej dowiaduję się o kwocie 670 zł do zapłaty dobre nie @pani konsultant mi mówi nie zwrócony sprzęt - koszt 500 zł + reszta to zerwanie umowy koszty
    Nadmienię że N nigdy nie dostarczyła mi pisma o zerwaniu umowy o terminie zdania sprzętu itd.
    Kazali napisać reklamacje więc napisałem wczoraj po moim telefonie dostałem odpowiedz

    ODPOWIEDŹ: NEG,



    informuję, że w dniu 9 lutego 2013r. do Biura Obsługi Klienta platformy n wpłynęła reklamacja dotycząca informacji uzyskanych przy podpisywaniu umowy w styczniu 2011r.

    Zaznaczam, że reklamacja może być złożona w terminie dwunastu miesięcy od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez ITI Neovision.

    W Pani przypadku powyższy termin został przekroczony. W tej sytuacji, na podstawie zapisów Regulaminu Świadczenia Usług , ITI Neovision pozostawia złożoną reklamację bez rozpoznania.



    Niezależnie od powyższego wyjaśniam, że ITI Neovision może zawiesić świadczenie usług

    w przypadku naruszenia postanowień umowy, Regulaminu, Szczegółowych Warunków lub Warunków Promocji w zakresie terminowego regulowania opłat.

    Ze względu na fakt nieuregulowania płatności w terminie świadczenie usług zostało wstrzymane 1 listopada 2012 r.

    Wyjaśniam, że w związku z brakiem spłaty całości zaległych zobowiązań finansowych, umowa uległa automatycznemu rozwiązaniu po 30 dniach od daty zawieszenia.

    W związku z powyższym umowę numer 4xxxxxxxxx uważa się za rozwiązaną windykacyjnie

    1 grudnia 2012 r.

    Zaznaczam, iż w przypadku rozwiązania umowy w czasie trwania jej okresu oznaczonego

    ITI Neovision ma prawo żądać od Abonenta zwrotu udzielonych ulg. Są one określone w Cenniku, Cennikach Promocyjnych, Szczegółowych Warunkach oraz Warunkach Promocji.

    W związku z powyższym 30 stycznia 2013r. została wystawiona nota obciążeniowa w wysokości 670 zł obejmująca :

    - 500 zł kary za niezwrócony sprzęt

    - 24 zł kary za zerwanie umowy w czasie oznaczonym

    - 146 zł kary za zerwanie warunków promocji głównej

    Jednocześnie informuję, iż w przypadku niezwrócenia dekodera ITI Neovision może wznowić świadczenie usług po złożeniu przez Pana w formie pisemnej lub telefonicznie oświadczenia woli

    o chęci kontynuowania umowy.

    Po reaktywacji usług naliczone kary zostaną anulowane.
    Najlepsze to

    Jednocześnie informuję, iż w przypadku niezwrócenia dekodera ITI Neovision może wznowić świadczenie usług po złożeniu przez Pana w formie pisemnej lub telefonicznie oświadczenia woli

    o chęci kontynuowania umowy.

    Po reaktywacji usług naliczone kary zostaną anulowane.
    Więc co mi doradzicie panowie i panie w tym wypadku zrobić prosto do sądu czy wpierw pisać do Rzecznika Praw Konsumenta ???
    Ostatni raz edytowany przez zbynio70; 2013-03-10, 10:47.

  • #2
    Zależy na jakich warunkach miałoby nastąpić reaktywowanie umowy bo to wyjście wydaje się sensowne by uniknąć naliczonych kar. W innym przypadku nikt nie zagwarantuje wygrania sprawy.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) olo46 Zobacz post
      Zależy na jakich warunkach miałoby nastąpić reaktywowanie umowy bo to wyjście wydaje się sensowne by uniknąć naliczonych kar. W innym przypadku nikt nie zagwarantuje wygrania sprawy.
      Jakie reaktywowanie zerwali umowę nie zgodnie z prawem a po drugie nawet mnie nie poinformowali o tym jak to tak może być

      Komentarz


      • #4
        skoro tak uważasz to idz do sądu,powodzenia
        wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie
        i wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych,
        oni też mają swoją opowieść.
        unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha.

        Desiderata

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) zbynio70 Zobacz post
          Jakie reaktywowanie zerwali umowę nie zgodnie z prawem a po drugie nawet mnie nie poinformowali o tym jak to tak może być
          To kiedy w końcu wyłączyli Ci sygnał?

          Nie zdawaj dekodera. Złóż ponownie reklamację naliczania opłaty za Cinemax (za cały okres, gdy była naliczana) informując, że nigdy nie zamawiałeś załączenia tego pakietu.

          P.S.
          Czegoś nie rozumiem. Piszesz, że żądają od Ciebie 670 zł:
          - 500 zł kary za niezwrócony sprzęt
          - 24 zł kary za zerwanie umowy w czasie oznaczonym
          - 146 zł kary za zerwanie warunków promocji głównej

          czy to wszystko czego chcą? Nie chcą zapłaty za ten Cinemax, którego nie zamawiałeś? Nie chcą uregulowania jeszcze jakieś niezapłaconej należności?
          W jaki sposób im dotąd płaciłeś? Na podstawie faktur, czy zawsze tę samą kwotę, którą sam sobie wyliczyłeś? Jak opisywałeś przelewy? Było na nich jasno napisane za co płacisz?
          Płaciłeś kiedykolwiek za tego Cinemaxa, czy nie? Czy był on (według nich) załączony do teraz, czy kiedyś został wyłączony?
          Ostatni raz edytowany przez fan HDTV; 2013-03-10, 11:58.
          USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) fan HDTV Zobacz post
            To kiedy w końcu wyłączyli Ci sygnał?

            Nie zdawaj dekodera. Złóż ponownie reklamację naliczania opłaty za Cinemax (za cały okres, gdy była naliczana) informując, że nigdy nie zamawiałeś załączenia tego pakietu.
            Umowa zerwana przez N z końcem listopada bodajże a poinformowali mnie w lutym

            Komentarz


            • #7
              Czy przez cały okres umowy miałeś włączony cinemax , a na fakturach była uwzględniona cena 15zł?

              Komentarz


              • #8
                Czyli co ? Przez dwa lata zalegałeś im z opłatami i nic o tym nie wiedziałeś ? Płaciłeś jakąś sumę w ciemno nie patrząc na faktury ? A oni w tym czasie nie ponaglali Cię do zapłaty i nie wyłączyli sygnału ?

                Komentarz


                • #9
                  Na dokumentach sprzedazy w każdym miesiącu masz naliczenie jak również czego ono dotyczy. Ponadto na pewno przed zawieszenien umowy wysyłane były komunikaty informujące o zaległościach i planowanym zawieszeniu.
                  Niestety zapisane jest w regulaminie, że masz 12 miesięcy na zgłoszenie reklamacji od wystąpienia problemu.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Piotrek_n Zobacz post
                    Niestety zapisane jest w regulaminie, że masz 12 miesięcy na zgłoszenie reklamacji od wystąpienia problemu.
                    Nie od wystąpienia problemu, tylko od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez ITI Neovision.

                    Z tego co zrozumiałem z postu zbynio70 to opłata za niezamówione przez niego Cinemaxy była mu naliczana do listopada 2012. Od listopada 2012 na pewno nie minęło jeszcze 12 miesięcy. Jeśli więc faktycznie nie zamawiał tej usługi a opłata za nią była naliczana do zawieszenia umowy, i reklamował naliczenie tej opłaty, to pozostawienie tej reklamacji bez rozpatrzenia jest sprzeczne z regulaminem, i w konsekwencji oznacza jej uznanie.
                    USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) fan HDTV Zobacz post
                      Nie od wystąpienia problemu, tylko od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez ITI Neovision.

                      Z tego co zrozumiałem z postu zbynio70 to opłata za niezamówione przez niego Cinemaxy była mu naliczana do listopada 2012. Od listopada 2012 na pewno nie minęło jeszcze 12 miesięcy. Jeśli więc faktycznie nie zamawiał tej usługi a opłata za nią była naliczana do zawieszenia umowy, i reklamował naliczenie tej opłaty, to pozostawienie tej reklamacji bez rozpatrzenia jest sprzeczne z regulaminem, i w konsekwencji oznacza jej uznanie.
                      Opłata była naliczana po okresie promocyjnym 3 miech . (czyli kwiecień 2011 do bodajże pażdziernik 2012) od podpisania umowy ( nadmienię że ten pakiet powinien być wyłączony automatycznie a nie był i zasłanianie sie regulaminem to dla mnie kpina i naruszenie prawa i wyłudzanie kasy a N potem zasłania się kruczkami regulaminu i terminami .
                      Naliczyli bezprawnie kase za ten pakiet i tu nie powinno być żadnych terminów na reklamacje zresztą jaka reklamacja

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) zbynio70 Zobacz post
                        Opłata była naliczana po okresie promocyjnym 3 miech . (czyli kwiecień 2011 do bodajże pażdziernik 2012) od podpisania umowy
                        Czy kiedykolwiek wysłałeś im zapłatę za ten pakiet?
                        Jeśli odpowiedziałbyś na pytania, które zadałem tutaj, to byłaby jasność sytuacji.
                        USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                        Komentarz


                        • #13
                          zbynio jak ty oglądasz tę telewizję jeśli przez dwa lata nie zauważyłeś że masz cinemaxy których mieć nie powinieneś, przez parę miesięcy nie zauważyłeś że wyłączyli Ci sygnał a także nie zauważyłeś kwot do zapłacenia na fakturze ?

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) zbynio70 Zobacz post
                            nadmienię że ten pakiet powinien być wyłączony automatycznie a nie był
                            Jesteś pewien, że powinien być wyłączony automatycznie? Z mojego doświadczenia wynika, że dodatki promocyjne (filmboxy, cinemaxy HBO, N-premium) po okresie promocyjnym przechodzą w formę odpłatną. Chcąc tego uniknąć należy w ostatnim miesiącu promocji zwrócić się do BOK o wyłączenie tych dodatków. Być może ty miałeś jakąś inną formę umowy, ale u mnie za każdym razem było tak jak piszę - zwracałem się do BOK o wyłączenie promocyjnych usług, pod koniec okresu promocji.

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+