Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyłaczenie pakietów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wyłaczenie pakietów

    Witam.

    Umowa Promocyjna zakończyła mi sie 31 stycznia . Obecnie przyszedł mi rachunek za luty 227zł zamiast 99 ponieważ wszystko jest naliczone 100% .

    Czy mogę wyłączyć Wszystkie pakiety za wyjątkiem trzech

    1. Informacja i rozrywa
    2.Kultura i Nauka
    3.Hity filmowe ?

    Czy wtedy na rachunku marcowym będzie widniała kwota 3 x 17zł ?

    Nie chce przedłużać nowej umowy ponieważ mam zamiar złożyć wypowiedzenie które w moim przypadku wynosi 1 miesiac ? ( umowa zawarta byla przez telefon na okres jednego roku )

  • #2
    Jeśli umowa przeszłą na czas nieokreślony to wypowiedzenie jest 3 miesiące. Jeśli nie chcesz kontynuować umowy to złóż wypowiedzenie i możesz swoje pakiety zmniejszyć do 3 plus info i rozrywka razem 51 zł.
    17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
    1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
    1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
    1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
    ADB 2850st
    CLRA 500 GB
    ITI 5800S

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) nonam3k Zobacz post
      .Czy mogę wyłączyć Wszystkie pakiety za wyjątkiem trzech............
      Możesz wyłączyć. Możesz to zrobić wysyłając zlecenie wyłączenia na adres:nkontakt@n.pl. Ja tak zrobiłem. Zrób to jeszcze w lutym to od 1 marca będziesz płacił 51 zł.

      Komentarz


      • #4
        Olo zobacz co zacytowałeś może ale oprócz 4 a nie 3
        17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
        1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
        1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
        1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
        ADB 2850st
        CLRA 500 GB
        ITI 5800S

        Komentarz


        • #5
          Pakiet Informacja i Rozrywka też zalicza się do jednego z trzech obowiązkowych.
          I i R plus trzy inne kosztowałyby 58 zł.

          Komentarz


          • #6
            Panowie które pakiety wchodzą w skład obowiązkowych ?

            Komentarz


            • #7
              Info i Rozrywka jest pakietem, który otrzymuje każdy niezależnie od tego czy chce czy nie i do niego musi dobrać sam dwa inne z pięciu pozostałych (dowolne) by mieć trzy (dozwolone minimum).

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) maciej87 Zobacz post
                Jeśli umowa przeszłą na czas nieokreślony to wypowiedzenie jest 3 miesiące
                Nie do końca. W przypadku umowy na czas nieokreślony zawartej przez telefon okres wypowiedzenia to wciąż 30 dni, natomiast w przypadku umowy zawartej w punkcie 3 miesiące.
                Ex-konsultantka zewnętrznego call-center projektu n

                Komentarz


                • #9
                  @nonam3k

                  prześlij proszę dane swojej umowy na nasz adres e-mail doradca@n.pl. Sprawdzę status umowy i udzielę odpowiedzi.

                  Komentarz


                  • #10
                    MAM TAKIE PYTANIE W GRUDNIU PRZEDŁUŻYŁEM UMOWĘ I DOSTAŁEM CIINEMAXY +FILMBOXY GRATIS NA 3 MIESIĄCE JEST JUŻ MARZEC A KANAŁY ŚMIGAJĄ CZY MUSZĘ ZADZWONIĆ ABY JE WYŁĄCZYĆ

                    Komentarz


                    • #11
                      a skad my mamy wiedziec na co wyraziles zgode?

                      wejdz do ICA i jezeli te pakiety masz jako aktywne to za marzec przyjdzie dodatkowa oplata

                      jezeli masz oznaczone jako zamow to ogladaj do czasu az nie wygasna - zazwyczaj ok 10/11 dnia miesiaca
                      TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                      "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) macia_77 Zobacz post
                        MAM TAKIE PYTANIE W GRUDNIU PRZEDŁUŻYŁEM UMOWĘ I DOSTAŁEM CIINEMAXY +FILMBOXY GRATIS NA 3 MIESIĄCE JEST JUŻ MARZEC A KANAŁY ŚMIGAJĄ CZY MUSZĘ ZADZWONIĆ ABY JE WYŁĄCZYĆ
                        prześlij proszę dane umowy na adres doradca@n.pl. Sprawdzę na jakich warunkach zostały udostępnione i udzielę odpowiedzi.

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) macia_77 Zobacz post
                          MAM TAKIE PYTANIE W GRUDNIU PRZEDŁUŻYŁEM UMOWĘ I DOSTAŁEM CIINEMAXY +FILMBOXY GRATIS NA 3 MIESIĄCE JEST JUŻ MARZEC A KANAŁY ŚMIGAJĄ CZY MUSZĘ ZADZWONIĆ ABY JE WYŁĄCZYĆ
                          Tak, ja dzwoniłem i zgłosiłem do wyłączenia.
                          Pewnie Michał udzieli Ci pełnej odpowiedzi, a kanały będą świecić do końca marca, nawet po rezygnacji z nich.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Leon Zobacz post
                            Tak, ja dzwoniłem i zgłosiłem do wyłączenia.
                            Pewnie Michał udzieli Ci pełnej odpowiedzi, a kanały będą świecić do końca marca, nawet po rezygnacji z nich.
                            Leon nie obowiązują tu żadne reguły. Ja część pakietów wyłączyłem pod koniec lutego drogą eMailową by nie słuchać muzyczki w telefonie przez 20 minut i już 1 marca przed południem przestały "świecić".

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) olo46 Zobacz post
                              Leon nie obowiązują tu żadne reguły. Ja część pakietów wyłączyłem pod koniec lutego drogą eMailową by nie słuchać muzyczki w telefonie przez 20 minut i już 1 marca przed południem przestały "świecić".
                              olo, wszystko się zgadza, jak wyłączałeś pod koniec lutego to normalne że zgasły na koniec lutego, dlaczego się dziwisz? Ja jak dzwoniłem to całe połączenie nie trwało 10 minut. Trafiłem na wolną linię, tak jak w tych zgaduj zgadula na ekranie.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+