Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przedłużenie umowy przez telefon-problem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Przedłużenie umowy przez telefon-problem

    Witam jak można złożyć reklamacje bo dodzwonienie się do jakiegokolwiek działu obsługi graniczy z cudem, dzwoniłem 3 razy i przy 20 min dawałem sobie spokój, no masakra jakaś, oczywiście jak się chce kupić cokolwiek to od ręki cię łączy!

    Jakiś czas temu dzwonił konsultant i zdecydowałem się przedłużyć umowę jaką miałem dotychczas czyli świat HD (59zl) + multiroom standard (10zl) razem płaciłem 69 zl. Tak było do dzisiaj jak zobaczyłem rachunek 74 zl, patrze na fakturę za co płace dodatkowo 5 zł więcej i okazuje się że za multiroom place teraz 15 zł ?! Co dziwne w cennikach nie ma takiej opcji jak 15 zł

    Przy rozmowie z konsultantem upewniałem się czy multiroom zostaje bez zmian więc nie rozumie o co chodzi? Może ktoś miał podobny przypadek ?

  • #2
    Zapraszam do korespondencji z Moderatorami forum: doradca@n.pl zaproponujemy rozwiązanie. W temacie e-mail podaj swój Nick w treści opisz sprawę i podaj dane do weryfikacji umowy.

    Przy okazji Panie i Panowie, oczekujący na odpowiedź e-mail - już się bierzemy za odpisywanie, dodam, że trochę korespondencji na nas czeka, więc proszę o wyrozumiałość.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Dzozefo Zobacz post
      ...razem płaciłem 69 zl. Tak było do dzisiaj jak zobaczyłem rachunek 74 zl, patrze na fakturę za co płace dodatkowo 5 zł więcej i okazuje się że za multiroom place teraz 15 zł ?! [...] Może ktoś miał podobny przypadek ?
      Nie podobny... Dokładnie taki sam!!! (Dwa tygodnie temu...)
      Inna sprawa, że ponoć miała przyjść pocztą kopia umowy - dwa tygodnie i nic!

      P.S. Ja przeczekałem te melodyjki - może się zmieszczę w darmowych minutach...
      Multiroom Standard: 5720SX + 2x DSIW74 (było 5800S)

      Komentarz


      • #4
        Witam.
        Chyba dołączę do kolejnych niezadowolonych klientów n.
        28 listopada zadzwoniła do mnie miła pani pytając jak bardzo jestem zadowolony z n-ki, powiedziałem ze do tej pory nawet bardzo. Nie wiedziałem, że to będą prorocze słowa...
        Do tej pory miałem starą przedłużaną umowę "wielką rewolucję" za 48 zł.
        Pani zaoferowała mi za tylko 1 zł więcej dokładnie to samo co miałem dodatkowo pakiet npremium i vod. Dodam że mam biały dekoder.
        Więc po chwili zastanowienia i upewnieniu się że będę miał to co do tej pory plus te bonusy zgodziłem się. Poinformowano mnie, że umowa na 9 miesięcy a po 6 mogę nawet zrezygnować.
        Dziś włączam rano tv bo zmiany miały być już od 1 grudnia a tutaj kuku...
        Oferta jak dla nowych abonamentów za 39 zł. Fakt npremium jest i historyHD ale poza tym oferta okrojona o połowę.
        Jednym słowem zostałem nabity w butelkę i zostałem wprowadzony w błąd a pani która do mnie dzwoniła nie wiedziała co mówi.
        Przykładem jest przekonywanie mnie ze na białym dekoderze będę miał vod oraz będę mógł się cieszyć z fantastycznych kanałów serii National Geographic oraz BBC, których od dzisiaj nie mam.
        Jak mogę powrócić do poprzedniej umowy ile czasu mam na odstąpienie od zawartego aneksu?
        Pozdrawiam.
        Ostatni raz edytowany przez niedziu; 2012-12-01, 09:38.

        Komentarz


        • #5
          niedziu, witaj w klubie, jestem dokładnie w tej samej sytuacji.
          rónież tel od konsultanta z propozycja przedłużenia, niby na warunkach nie zmienionych jedynie 1 zł więcej czyli 49 zł plus nPremium na 3 miesiące , mnie o History HD nie wspominał a też mam, ale za to od 1 grudnia brak wielu kanałów.

          po rozmowie z BOK Pani zaproponowała złożenie reklamacji z prośbą odsłuchania rozmowy.
          ręce mi opadaja jestem klientem N od początku jej istnienia, nie po raz pierwszy przedłużałem umowę przez tel ale po raz pierwszy zostałem aż tak wkręcony (przez grzeczność nie nazwę tego oszustwem)

          Komentarz


          • #6
            maniekst, ja nazwałem rzecz po imieniu i już złożyłem reklamacje.
            Domagam się zmiany oferty programowej na taką jak przedstawiła pani konsultant lub anulowania aneksu i powrotu do poprzedniej WR za 48 zł.

            Komentarz


            • #7
              w jakiej formie złożyłeś reklamację ?? mailem czy w papierowej wersji??
              daj znać co udało Ci się załatwić , ja narazie napisałem maila i zobaczymy co dalej

              Komentarz


              • #8
                Witam
                Miałem taki sam przypadek pani konsultantka też mnie tak załatwiła,złożyłem reklamację drogą telefoniczną po dwóch dniach zadzwonił pan z BOKu reklamację uznał i wrócił mi Wielką Rewolucję za 48 pln na 12 miesięcy.

                Komentarz


                • #9
                  Z reklamacjami (ich rozpatrywaniem) platrofma ma chyba problem.

                  Kupiłem w prezencie dla swojego dziadka "n na kartę" z dekoderem x8 z dwoma pakietami opłaconymi na miesiąc.
                  Po włączeniu dekodera nie działał tuner cyfrowej telewizji naziemnej (tzn. nie pokazywał żadnych programów), więc zadzwoniłem na infolinię żeby to wyjaśnić. Konsultant/technik bez mojej zgody aktywował mi usługę, mimo że wyraźnie powiedziałem, że nie chcę aktywacji bo dziadek jeszcze nie ma talerza i nie będzie mógł korzystać z pakietów z satelity.

                  Po kolejnym telefonie do BOK polecono mi złożyć na piśmie reklamację i przesłać listem poleconym do firmy. Tak też uczyniłem.

                  Reklamacja została uznana. Otrzymałem obietnicę zwrotu utraconego pakietu i dodatkowy miesiąc w ramach rekompensaty. Tyle, że ropatrywanie reklamacji trwało TRZY MIESIĄCE.

                  4 grunia zadzwoniłem do BOK i poprosiłem o włączenie pakietów. Strasznie długo to trwało i z karty SIM skasowało mi kilkanaście złotych, ale w końcu sympatyczna pani obiecała mi aktywację w ciągu 48 godzin.

                  Do dnia dzisiejszego (12 grudnia) programów nie włączono. Trzykrotnie monitowałem telefonicznie w tej sprawie i jedyne co konsultanci BOK zalecają to cierpliwość. Twierdzą, że załączają do zgłoszenia aktywacji jakieś ponaglenia, ale nic to nie daje.

                  W zasadzie powinienem teraz napisać reklamację dotyczącą obsługi reklamacji, ale jeśli znowu ma to trwać trzy miesiące to mi się odechciewa. Najęchtniej oddałbym spowrotem dekoder z kartą i poprosił o zwrot pieniędzy, ale to pewnie też nie jest możliwe.

                  W całej tej sytuacji najbardziej głupio mi tylko przed dziadkiem, któremu zrobiłem taki nietrafiony prezent.

                  Na bazie moich dotychczasowych doświadczeń obsługa klienta w "n na kartę" działa kiepsko.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Jachoska Zobacz post
                    Z reklamacjami (ich rozpatrywaniem) platrofma ma chyba problem.

                    Kupiłem w prezencie dla swojego dziadka "n na kartę" z dekoderem x8 z dwoma pakietami opłaconymi na miesiąc.
                    Po włączeniu dekodera nie działał tuner cyfrowej telewizji naziemnej (tzn. nie pokazywał żadnych programów), więc zadzwoniłem na infolinię żeby to wyjaśnić. Konsultant/technik bez mojej zgody aktywował mi usługę, mimo że wyraźnie powiedziałem, że nie chcę aktywacji bo dziadek jeszcze nie ma talerza i nie będzie mógł korzystać z pakietów z satelity.

                    Po kolejnym telefonie do BOK polecono mi złożyć na piśmie reklamację i przesłać listem poleconym do firmy. Tak też uczyniłem.

                    Reklamacja została uznana. Otrzymałem obietnicę zwrotu utraconego pakietu i dodatkowy miesiąc w ramach rekompensaty. Tyle, że ropatrywanie reklamacji trwało TRZY MIESIĄCE.

                    4 grunia zadzwoniłem do BOK i poprosiłem o włączenie pakietów. Strasznie długo to trwało i z karty SIM skasowało mi kilkanaście złotych, ale w końcu sympatyczna pani obiecała mi aktywację w ciągu 48 godzin.

                    Do dnia dzisiejszego (12 grudnia) programów nie włączono. Trzykrotnie monitowałem telefonicznie w tej sprawie i jedyne co konsultanci BOK zalecają to cierpliwość. Twierdzą, że załączają do zgłoszenia aktywacji jakieś ponaglenia, ale nic to nie daje.

                    W zasadzie powinienem teraz napisać reklamację dotyczącą obsługi reklamacji, ale jeśli znowu ma to trwać trzy miesiące to mi się odechciewa. Najęchtniej oddałbym spowrotem dekoder z kartą i poprosił o zwrot pieniędzy, ale to pewnie też nie jest możliwe.

                    W całej tej sytuacji najbardziej głupio mi tylko przed dziadkiem, któremu zrobiłem taki nietrafiony prezent.

                    Na bazie moich dotychczasowych doświadczeń obsługa klienta w "n na kartę" działa kiepsko.
                    prześlij proszę numer karty oraz swoje dane na nasz adres doradca@n.pl. jeżeli podczas rozmów telefonicznych konsultant przekazał Ci numer zgłoszenia do działu technicznego, to również prześlij go w swojej korespondencji. Postaram się pomóc.

                    Komentarz


                    • #11
                      Przedłużenie umowy na nowych warunkach....

                      Witam
                      Przedłużyłam umowę na kolejne 12 miesięcy. Umowa została przedłużona telefonicznie z wyrażeniem zgodny na podwyższenie abonamentu z 59zł na 79zł (dodatkowe programy HBO i coś jeszcze). W listopadzie została uregulowana opłata w wysokości 79zł już za nowy abonament, niestety dodatkowe programy nie zostały uruchomione do dziś. Po kontakcie z BOK (bardzo niemiłym) uzyskałam informację, że do 1 grudnia powinnam była odesłać wypełnione dokumenty z wyrażeniem zgody na nowe programy (coś takiego, nie pamiętam jak to dokładnie miało się nazywać, ponieważ Konsultantka mówiła bardzo niejasno), a że ich nie odesłałam to programy nie zostaną aktywowane, natomiast kwota abonamentu będzie zwiększona do tych 79zł. Co w tym wszystkim jest najlepsze... to to, że dokumentów które miałam rzekomo odesłać nigdy nie otrzymałam....Wypowiedzieć umowę oczywiście mogę,ale wymagana będzie ode mnie kara. Proszę o radę co w takiej sytuacji. Ponoć po przedłużeniu umowy otrzymuje się potwierdzenie, że przyjęto dyspozycję dalszej współpracy oraz oświadczenie dla klienta do podpisania i odesłania. Od daty otrzymania takich dokumentów ma się niby 10 dni na odstąpienie od warunków nie podając przyczyny.

                      Komentarz


                      • #12
                        Chcę w tym miejscu serdencznie podziękować Doradcy_n z forum za błyskawiczną i skuteczną pomoc w zakończeniu postępowania reklamacyjnego.
                        Szkoda, że konsultanci z telefonicznego BOK nie mają takiej siły przebicia (albo zapału?) do wyjaśnienia bardziej skomplikowanych spraw.
                        Tak czy inaczej jestem bardzo zadowolony, że temat udało się zakończyć przed świętami.

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam,

                          Tym razem trafiło na mnie. 20 listopada przedłużyłem dotychczasową umowę (Wielka Rewolucja dla Abonentów za 48zł) na kolejne 12 miesięcy za 49zł miesięcznie. Miałem mieć wszystko co do tej pory (wszystkie podstawowe pakiety tematyczne) + kanały nPremium HD na 3 miesiące + History HD na 2 miesiące. Dzisiaj (po aktualizacji oprogramowania) straciłem dostęp do połowy kanałów (opcje dodatkowe, czyli nPremium i History działają). Na infolinii dowiedziałem się, że mam wykupione jakieś okrojone pakiety i nie powinienem się dziwić, że niektóre kanały zostały wyłączone - tym mnie "miła" konsultantka już zupełnie wyprowadziła z równowagi...
                          1xCLRA/CARBO

                          Komentarz


                          • #14
                            Nooo to jednak jest więcej ludzi w taki sposób "uszczęsliwionych" - porażka totalna ...

                            Komentarz


                            • #15
                              Ja też padłem ofiarą takiego OSZUSTWA! Składaj reklamację, bo to normalnie jest chore, żeby tak oszukiwać! Ja czekam aż sprawa się wyjaśni, bo nie mam zamiaru płacić za coś, co jest nie zgodne z tym co mi proponowano..

                              A osób jest dużo, z kilkoma pisałem, niektórym udało się już załatwić sprawę pozytywnie.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+