Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Błąd połączenia Multiroom Standard HD"

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • "Błąd połączenia Multiroom Standard HD"

    Witam
    Proszę o pomoc, czarny dekoder ok działa zaś biały muszę około 10 razy dziennie aktywować tzn. wejść w ustawienia , zrobić domyślne następnie następnie odczekać aż się pokaże obraz i wejść w ustawienia internet wklepać ip oraz bramę domyślną i wówczas chodzi ok przez jakiś czas.
    Wydzwaniam na infolinię i za każdym razem podają mi co mam zrobić tzn. tak iak wyżej i dalej jest to samo.
    Proszę o pomoc.

  • #2
    Jak są połączone dekodery i jakie adresy wpisujesz?

    Komentarz


    • #3
      Dekodery podłączone bezpośednio do siebie skrętką skrosowaną.
      adres IP 192.168.003.001 MASKA 255.255.255.000 CZARNY
      BIAŁY IP 192.168.003.002 MASKA 255.255.255.000

      Komentarz


      • #4
        Wejdź w dekoderze białym do menu przyciskiem SETUP, następnie wybierz zakładkę Diagnostyka i naciskaj przycisk OK, do momentu wyświetlenia się planszy Ustawienia sieci. Napisz czy wyświetlają się tam jakieś adresy?

        Napisz również dokładnie jakich kolorów masz żyły na jednej i na drugiej końcówce kabla ethernet.

        Komentarz


        • #5
          Wyswietla Się I Mruga
          Adres Dekodera 192.168 003.002
          Maska Sieci 255.255.255.000
          Brama 000.000.000.000

          Biały,zielony, Niebieski, Czerwony Brązowy

          Komentarz


          • #6
            Kabel ethernet powinien mieć 8 żył - sprawdź dokładnie jakie są kolory. Napisz również jakie kolory są na drugiej końcówce kabla.

            Komentarz


            • #7
              Jest 8 3 X Biały Zielony Niebieski Czerwony Brązowy Biało-niebieski
              Z Dwóch Stron Tak Samo

              Komentarz


              • #8
                Jeśli obie końców są identyczne to nie jest to kabel typu cross. Prawidłowo skrosowany kabel ethernet powinien mieć żyły w następującej kolejności:

                Końcówka A: pomarańczowo-biały, pomarańczowy, zielono-biały, niebieski, niebiesko-biały, zielony, brązowo-biały, brązowy.

                Końcówka B: zielono-biały, zielony, pomarańczowo-biały, niebieski, niebiesko-biały, pomarańczowy, brązowo-biały, brązowy.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
                  Jeśli obie końców są identyczne to nie jest to kabel typu cross. Prawidłowo skrosowany kabel ethernet powinien mieć żyły w następującej kolejności:

                  Końcówka A: pomarańczowo-biały, pomarańczowy, zielono-biały, niebieski, niebiesko-biały, zielony, brązowo-biały, brązowy.

                  Końcówka B: zielono-biały, zielony, pomarańczowo-biały, niebieski, niebiesko-biały, pomarańczowy, brązowo-biały, brązowy.
                  O kiedy ma być kabel typu cross?
                  http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=378322&postcount=2
                  Pozdrawiam
                  sigpic CANAL+ SUPERPREMIUM HD MULTIROOM 2 x PACE PVR.
                  "n" - od 2.5.2007 do 31.12.2012 MR Premium.

                  Komentarz


                  • #10
                    Podany przez Ciebie adres przenosi do postu dotyczącego podłączenia usługi Multiroom Premium. Temat dotyczy problemu z usługą Multiroom Standard.

                    Komentarz


                    • #11
                      Aż min się nie chce wierzyć że ITI-5800S - BSKA lub BXZB mają tak archaiczne karty sieciowe.
                      Pozdrawiam
                      sigpic CANAL+ SUPERPREMIUM HD MULTIROOM 2 x PACE PVR.
                      "n" - od 2.5.2007 do 31.12.2012 MR Premium.

                      Komentarz


                      • #12
                        Kabel wymieniony problem ten sam

                        Komentarz


                        • #13
                          zrób jeszcze raz konfigurację połączenia na podstawie wcześniej podanych adresów ip oraz maski podsieci.
                          Z tym że zacznij od dekodera czarnego po jego skonfigurowaniu sprawdź w menu diagnostyka- sieć czy dane te są zapisane. Jeżeli tak to odłącz dekoder od prądu. Jeżeli nie to dekoder nie zapisuje ustawień i może być konieczne sprawdzenie go w CPSiS.

                          Potem konfigurujesz dekoder biały i po tym sprawdź w menu diagnostyka- ustawienia sieci czy te dane są zapisane. Jeżeli tak to odłącz dekoder od prądu. Jeżeli nie zapisuje ustawień i może być konieczne sprawdzenie go w CPSiS.

                          Po wykonaniu tych czynności podłącz dekoder czarny do prądu i poczekaj aż się uruchomi. W chwili gdy dekoder czarny będzie już uruchomiony podłącz dekoder biały do prądu.

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam.
                            napisał(a) GRIGORI12345 Zobacz post
                            .
                            biały muszę około 10 razy dziennie aktywować tzn. wejść w ustawienia , zrobić domyślne
                            ... i wówczas chodzi ok przez jakiś czas.
                            .
                            Uruchomienie opcji "Ustawienia Domyślne" wyłącza czasowo funkcję Multiroom Standard HD w dekoderze ITI-5800S (Biały). To może oznaczać, że dekodery nie działały w systemie multiroom. Zacznij od sprawdzenia czy Biały dekoder (na podstawie nr karty i nr Conax) znajduje się na liście obsługiwanych przez Czarny dekoder FAQ [1] i [4].
                            Biały dekoder informuje o przełączeniu do trybu MRS na ekranie "Informacje o Systemie" - "Grupy 102". Sposób sprawdzenia czy działa system autoryzacji opisuje FAQ [6].

                            Pozdrawiam.

                            nOlsbit

                            Komentarz


                            • #15
                              błąd połączenia Multiroom Standard HD

                              Witam!Mam multiroom standard hd od marca tego roku.Od pewnego czasu na białym dekoderze pojawia się komunikat o braku polaczenia usługi(kilka razy dziennie).Muszę wejść w ustawienia domyślne,by móc oglądać ponownie tv.Przedtem też były problemy,póżniej przez 2 miesiące byl spokój.Dekodery łączą się ze sobą przez router i wifi(kupiony w n-ce).Kontaktowalem się z N ,postępowałem według ich instrukcji(sprawdzanie numerów bramek,konfiguracja itp.)i nic,choć wszystko się zgadzało.Proszę Was o pomoc,pozdrawiam.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+