Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dekoder padł, punkt serwisowy jest lewy, a ja mam płacić za nie oglądanie n-ki?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dekoder padł, punkt serwisowy jest lewy, a ja mam płacić za nie oglądanie n-ki?

    Dekoder padł,

    w związku z tym zapakowałem dekoder, do pudła, wziąłem umowę i odwiedziłem punkt serwisowy:

    F.H.U. MULTIMEDIA
    Mielczarskiego 14
    97-400 Bełchatów

    Okazłao się, że punkt nie działa, choć jest wymieniony na stronie
    http://n.pl/nsklep/sklepy.html#section_points
    Właścicielka lokalu, powiedziała, że najemca nie płaci czynszu, ale nie ważne, ważne jest to, że ja poniosłem koszt benzyny spalonej na odcinku 50km i 2-óch godzin.

    Odwiedziełem też punkty sprzedażowe w Bełchatowie, tam dowiedziałem się, że nie mogą mi pomóc, zajmują się tylko sprzedażą, oczywiście z wielką urazą, że zawracam im głowę.

    Kwestia jest nastepująca, informacja o opłatach w serwisie internetowym nadal nie działaja, dekoder nie działa, mam nieopłacone faktury.

    Czy teraz mam jechać do punktu oddalonego ode mnie o 100km i wymienić dekoder, kto mi za to zwróci? Nadać paczką? Kolejne dni czekania i opłata za przesyłkę? Mam zapłacić za dni z niedziałającą usługą? Jak udowodnię, od którego dnia dekoder przestał działać?

    W ogóle to n-ka w jakikolwiek sposób kontroluje swoje punkty serwisowe?

  • #2
    Musisz zadzwonić do BOK i zapytać co masz z tym fantem zrobić. Forum chyba nie jest w stanie Ci pomóc.

    Komentarz


    • #3
      Wpadałoby, aby na stronie n-ki z punktami sprzedaży przy punktach serwisowych pojawiły się numery ich telefonów. Choćby po to, aby niepotrzebnie nie jeździć do nich z zepsutym dekoderem, jeśli nie mają w danym dniu na co go wymienić.
      USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

      Komentarz


      • #4
        Tp powinna być norma, ale wydaje się że to nie problem n-ki a nasz.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) fan HDTV Zobacz post
          Wpadałoby, aby na stronie n-ki z punktami sprzedaży przy punktach serwisowych pojawiły się numery ich telefonów. Choćby po to, aby niepotrzebnie nie jeździć do nich z zepsutym dekoderem, jeśli nie mają w danym dniu na co go wymienić.
          Ale przecież te numery widnieją przy punktach serwisowych

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) peter456 Zobacz post
            Ale przecież te numery widnieją przy punktach serwisowych
            Może warszawskich. Patrzyłem na ten punkt w Bełchatowie, do którego kmicic jechał - nie ma przy nim żadnego telefonu.
            USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

            Komentarz


            • #7
              Dzisiaj musiałem jechać do APS. Numery nie były podane. Jednak APS to Vobis. Na stronie lokalnego Vobisa znalazłem numer. Zadzwoniłem i załatwiłem sprawę.
              21.03.2013 skończyła się konkurencja na rynku płatnej telewizji i powstało nc+
              *
              Comfort+ Extra+ 49,9 zł - 5800SX

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) fan HDTV Zobacz post
                Może warszawskich. Patrzyłem na ten punkt w Bełchatowie, do którego kmicic jechał - nie ma przy nim żadnego telefonu.
                Kpiny sobie robią, dekodery powinny byc na tip top, jesli jest potrzeba to wymina od reki na nowy, ponadto powinny byc od razu aktywowane, a nie czekac do 24 godzin czasem dłuzej na aktywacje. Kowalski podlacza a juz powinien ogladac swoj ulubiony film.
                Apeluje o HISTORY HD.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+