Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ekran aktywacyjny - dlaczego ?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Ekran aktywacyjny - dlaczego ?

    Cześć, oglądam sobie spokojnie tv, a tu nagle programy zanikają i pokazał się ekran aktywacyjny - co jest grane ?
    Zapłacone mam, sygnał malinka. Wyłączenie z sieci nie pomogło.

  • #2
    napisał(a) samir Zobacz post
    Cześć, oglądam sobie spokojnie tv, a tu nagle programy zanikają i pokazał się ekran aktywacyjny - co jest grane ?
    Zapłacone mam, sygnał malinka. Wyłączenie z sieci nie pomogło.
    Dzwoniłem, mają problemy techniczne, ale ciągle nad tym pracują. Nie potrafią odpowiedzieć, kiedy będzie finał prac, a tłumaczą się zmianami w Regulaminie i wprowadzaniem korekt. Obudzili się z ręką w nocniku Wiadomo koniec miesiąca, zmiana Regulaminu, urlopy etc. a Oni zmiany wprowadzają!!!
    Czasami można tłumaczyć się pogodą
    TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

    Komentarz


    • #3
      Otrzymałem info z BOK, że w związku ze zmianą systemu coś się namieszało i dostałem dezaktywację - czekam już sześć godzin na aktywację i nic - coś długo nie ?
      Ostatni raz edytowany przez samir; 2009-07-03, 21:18.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) samir Zobacz post
        Otrzymałem info z BOK, że w związku ze zmianą systemu coś się namieszało i dostałem dezaktywację - czekam już sześć godzin na aktywację i nic - coś długo nie ?
        Bardzo prosimy o cierpliwość, aktywacja może potrwać do 24 h.

        Komentarz


        • #5
          Witam, a co w przypadku, kiedy minie 24 h i nadal nie będzie - czy jest jakaś procedura ?
          Na chwilę obecną jest ż około 20 h (pierwsze wysłanie wczoraj o 16:30, drugie około 18:00).

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) samir Zobacz post
            Witam, a co w przypadku, kiedy minie 24 h i nadal nie będzie - czy jest jakaś procedura ?
            Na chwilę obecną jest ż około 20 h (pierwsze wysłanie wczoraj o 16:30, drugie około 18:00).
            Bardzo proszę o kontakt na PW.

            Proszę o przesłanie numeru umowy, jednego z haseł oraz numeru seryjnego boxa i numeru karty.

            Sprawdzę wszystkie informacje na koncie.

            Komentarz


            • #7
              Dzięki @Tristan
              pomogło wyciągnięcie karty.
              Poz

              Komentarz


              • #8
                W punkcie Nki informują, że otrzymali już komunikat i cały system zacznie działać w poniedziałek.
                Prosimy o brak safe-area na TVN CNBC BIZNES.

                Komentarz


                • #9
                  Ja od soboty w zeszlym tygodniu nie mam działającej N. Wymiana nboxa tez niewiele pomogla. Ekran aktywacyjny (jakość i siła sygnału bez zarzutu, miernik sygnału natomiast wskazuje ZERO) z ktorego przejscie na pobieranie listy kanałówzy się powrotem na akran aktywacyjny i tak bez przerwy. Restarty nie pomagają.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam.

                    Jaki masz komunikat w górnej części okna EKRAN AKTYWACYJNY? Przypuszczam, że taki jak w FAQ [3]. Wtedy warto sprawdzić uprawnienia karty. Klawisz SETUP otwiera menu Diagnostyka, a po kilkakrotnym OK zobaczysz informacje o karcie (FAQ [25]). Dane po prawej stronie zależą od posiadanego pakietu z bieżącego miesiąca, a linijkę niżej dane z ubiegłego miesiąca. Jedynka z zerami oznacza(?) nieaktywną kartę. Jeśli uprawnienia nie są w porządku, pomóc może tylko BOK.

                    Pozdrawiam.

                    nOlsbit

                    Komentarz


                    • #11
                      w niedzielę zaczęło wszystko znowu działać poprawnie, opcje w VOD zaczęły się ładować i po 2 godzinach znowu KONIEC. Teraz ponownie informacja o braku jakiegokolwiek sygnału (siły i jakości).
                      Sprzęt dobry wymieniony, talerz w porządku, konwerter w porządku. Nie mam pojęcia co to jest.
                      Cuda w tej telewizji NOWEJ GENERACJI sie dzieją.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) maya Zobacz post
                        w niedzielę zaczęło wszystko znowu działać poprawnie, opcje w VOD zaczęły się ładować i po 2 godzinach znowu KONIEC. Teraz ponownie informacja o braku jakiegokolwiek sygnału (siły i jakości).
                        Sprzęt dobry wymieniony, talerz w porządku, konwerter w porządku. Nie mam pojęcia co to jest.
                        Cuda w tej telewizji NOWEJ GENERACJI sie dzieją.
                        Bardzo proszę raz jeszcze sprawdzić połączenie między boxem , a anteną.

                        Niewykluczone, że kabel antenowy "nie styka" z gniazdem w boxie.

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam.
                          napisał(a) maya Zobacz post
                          .
                          Teraz ponownie informacja o braku jakiegokolwiek sygnału (siły i jakości).
                          .
                          O partametrach "Siła" i "Jakość" przeczytasz w FAQ [8 i 9]. Dysponując konwerterem i kawałkiem kabla koncentrycznego z wtyczkami F można sprawdzić czy przyczyną nie jest usterka nbox. Podłączenie konwertera (w domu bez anteny) do gniazdka antenowego powinno skutkować parametrem "siła" większym od zera (oczywiście wtedy "Jakość" jest równa zero).

                          Pozdrawiam.

                          nOlsbit

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+