Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Serwisowanie uszkodzonych boxów TNK HD

Zwiń
Temat został zamknięty
X
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Serwisowanie uszkodzonych boxów TNK HD

    Od 01-06-2011 obsługą serwisową dekoderów nbox hdtv 5800S zajmuje się wyłącznie firma SKYMAX Polska Sp. z o.o. Proszę nie zwracać się już do serwisu Fresh Mobile Concepts, ponieważ wszystkie przesyłki przesłane do FMC będą zwracane do nadawcy.

    W przypadku uszkodzenia dekodera nbox hdtv ITI-5800S rejestracja zgłoszenia serwisowego odbywać się będzie za pośrednictwem strony www.skymax.pl/serwis (strona dostępna od 1.06.2011). Klient obligatoryjnie MUSI dokonać rejestracji na powyższej stronie przed wysyłką boxa do serwisu. Uszkodzone dekodery po rejestracji powinny trafić na adres:
    SKYMAX Polska Sp. z o.o.
    53-601 Wrocław
    Ul. Tęczowa 83
    Z dopiskiem: SERWIS ITI 5800S


    Uszkodzony dekoder Klient odsyła na swój koszt. W przypadku potwierdzonej usterki zwrot sprzętu odbywa się na koszt ITI. Tak jak dotychczas , w przypadku usterki konto Klienta doładowane zostaje o koszty transportu i czas pozostawania boxa w serwisie. W chwili obecnej, na stronie serwisu nie działa funkcja śledzenia statusu zgłoszenia serwisowego . Zostanie ona uruchomiona w ciągu najbliższych tygodni. Do tego czasu, wszelkie zapytania dotyczące realizowanego zgłoszenia dostępne są drogą mailową (adres do korespondencji - serwis@skymax.pl).




    W przypadku usterki dekodera ITI-2850 ST lub karty klient powinien:
    - skontaktować się z serwisem ADB pod nr tel. (068) 45 15 0 15 (dostępny w godzinach 9-17), podczas rozmowy zostanie nadany numer naprawy, czyli RMA
    - wysyłać do Autoryzowanego Serwisu sprzęt (cały zestaw: dekoder, zasilacz, karta, pilot oraz dowód zakupu) nadając przesyłce numer RMA (Urządzenia przesyłane bez numeru RMA będą odsyłane do Nabywcy bez rozpatrzenia, na koszt Nabywcy)
    - czas naprawy wynosi 7 dni roboczych (od momentu dostarczenia do serwisu przesyłki)
    - Konto Klienta zostaje doładowane w przypadku uzasadnionej reklamacji o czas pozostawania w serwisie i zryczałtowany koszt transportu w wysokości 20zł

    UWAGA! W przypadku bezzasadnej reklamacji Nabywca ponosi całkowity koszt diagnostyki oraz koszty wysyłki sprawnego towaru do Nabywcy. W takich przypadkach towar odsyłany będzie za pobraniem wraz z rachunkiem (fakturą VAT) za usługę diagnostyki i przesyłki. Gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany obudowy dekodera.




    WAŻNE! W przypadku problemów z dekoderem, w pierwszej kolejności należy wyeliminować tzw. usterki pozorne (poprzez kontakt z infolinią TNK HD zweryfikowane zostaną takie kwestie jak: brak aktywacji, niezgodność numerów boxa/Conax, błędne ustawienia anteny etc..). W przypadku, gdy pomimo weryfikacji i zastosowania resetu do ustawień fabrycznych box nadal nie działa poprawnie, wówczas należy zwrócić się do serwisu.
    Ostatni raz edytowany przez Oleg; 2011-06-11, 13:49.
    This here snakeskin jacket represents a symbol of my individuality and my belief in personal freedom.
Pracuję...
X
nc+