Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowi moderatorzy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Bo to juz nie jest forum dyskusyjne

    tutaj się nie dyskutuje - masz problem to pisz na doradca nie masz problemu spadaj na onet
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz


    • A ty co tu jeszcze robisz? Czasem na forum UPC nie powinieneś być?

      Komentarz


      • napisał(a) LFC Zobacz post
        Z tym zamykaniem tematów to chyba jakaś kpina jest...
        A jak posty wycina,
        czysty majstersztyk.
        WPT [nPremium - HBO] ExtraHD (79,00) :N od2007r.
        01.12.2014r.-30.11.2016r.Superpremium+(98,88) MEDIABOX+
        01.12.2018r.-30.11.2019r.Superpremium+(129,99) Multi Man Pack (149,99) 4K UltraBOX+

        Komentarz


        • napisał(a) Pawel85 Zobacz post
          A ty co tu jeszcze robisz? Czasem na forum UPC nie powinieneś być?
          Obecnie na tym forum to więcej jest osób które nie mają ani nc+, ani Cyfry+ ani też "n" ale są najaktywniejsze jeśli chodzi o krytykę wszystkiego jak leci i tylko piszą jakim to trzeba być idiotą żeby mieć umowę w nc+...


          napisał(a) Kris1975 Zobacz post
          A jak posty wycina,
          czysty majstersztyk.
          Tak szybko wycina że nawet nie zauważyłem.

          Komentarz


          • Witam.

            Niestety ja również stwierdzam wątki, których autorzy wymyślają historie, aby tylko zaszkodzić wizerunkowi nc+. Tym samym szkodzą uczestnikom, którzy rzeczywiście oczekują pomocy w rozwiązaniu problemów.

            Pozdrawiam.

            nOlsbit

            Komentarz


            • napisał(a) LFC Zobacz post
              Obecnie na tym forum to więcej jest osób które nie mają ani nc+, ani Cyfry+ ani też "n" ale są najaktywniejsze jeśli chodzi o krytykę wszystkiego jak leci i tylko piszą jakim to trzeba być idiotą żeby mieć umowę w nc+...
              napisał(a) nOlsbit Zobacz post
              Witam.

              Niestety ja również stwierdzam wątki, których autorzy wymyślają historie, aby tylko zaszkodzić wizerunkowi nc+. Tym samym szkodzą uczestnikom, którzy rzeczywiście oczekują pomocy w rozwiązaniu problemów.
              Racja, osoby spoza nc+ swoimi często złośliwymi komentarzami próbują wykrzywić wizerunek tej platformy podbudowując się w ten sposób wobec lichej, oferty przeznaczonej dla mniej wymagających klientów m. in UPC czy Polsatu.
              Z drugiej strony mimo pewnych niedociągnięć(żaden operator tel. nie jest doskonały) mają okazję zapoznać się z opiniami pozytywnymi wyrażanymi przez zadowolonych abonentów, których fakt bycia w nc+ najzupełniej satysfakcjonuje a zostać "męczennikiem " dla idei bo nc+ jest "zła" lub uciekinierem wzbudza tylko odczucie politowania.
              Od efektywności pracy moderatorów zależy aby forum służyło abonentom nc+, rozwiązywaniu doraźnych problemów i oczywiście przede wszystkim wzajemnej komunikacji między użytkownikami-klientami nc+ , oraz gośćmi.
              Ostatni raz edytowany przez hamsterrrrr; 2014-11-11, 23:36.
              PAKIET SUPERPREMIUM+
              +Multiroom Premium/99.9 zł, H/H2, Eleven
              Rodzinny HD

              Komentarz


              • napisał(a) nOlsbit Zobacz post
                Witam.

                Niestety ja również stwierdzam wątki, których autorzy wymyślają historie, aby tylko zaszkodzić wizerunkowi nc+. Tym samym szkodzą uczestnikom, którzy rzeczywiście oczekują pomocy w rozwiązaniu problemów.

                Pozdrawiam.

                nOlsbit
                no patrz pan
                a jak kilka lat temu proponowalem forum wyłącznie dla abonentów to nikt o tym nie myślał

                wizerunek powiadasz? tak jak sami go popsuliscie to już nikt nie potrafi bardziej
                TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                Komentarz


                • napisał(a) hamsterrrrr Zobacz post
                  dla mniej wymagających klientów m. in UPC czy Polsatu.
                  zapomniałeś dodać "dla wieśniaków" którzy abonują słoneczko
                  TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                  "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                  Komentarz


                  • napisał(a) hamsterrrrr Zobacz post
                    Racja, osoby spoza nc+ swoimi często złośliwymi komentarzami próbują wykrzywić wizerunek tej platformy podbudowując się w ten sposób wobec lichej, oferty przeznaczonej dla mniej wymagających klientów m. in UPC czy Polsatu...
                    "Parówkowym skrytożercom, mówimy NIE !"

                    Pan Bareja byłby szczęśliwy
                    Nadęte teksty które wygłaszają groteskowe postacie z jego komedii, żyją dalej swoim życiem i mają się dobrze


                    pozdrowienia od "wieśniaka z polsatu"
                    .

                    Komentarz


                    • ----------------------------
                      Tak na marginesie-klienci mniej wymagający-mniej roszczeniowi.
                      Większość postów na forum ma charakter roszczeniowy.Od początku powstania nc+narosło wiele kontrowersji i niechęci wynikającej z braku zaufania do zarządzających firmą.Posty często osób postronnych dodatkowo ośmieszające nc+, wmawianie jakim shi..m dla abonentów jest oferta i działania platformy trafiają na podatny grunt . W tej sytuacji w interesie nc+jak najbardziej uzasadnione jest utrzymanie oficjalnego forum, "kontrolowanego" przez tzw. moderatorów.
                      Podkreślam-"kontrolowaniu", bo o dialogu raczej nie ma mowy.
                      Ostatni raz edytowany przez hamsterrrrr; 2014-11-12, 10:12.
                      PAKIET SUPERPREMIUM+
                      +Multiroom Premium/99.9 zł, H/H2, Eleven
                      Rodzinny HD

                      Komentarz


                      • napisał(a) hamsterrrrr Zobacz post
                        W tej sytuacji w interesie nc+jak najbardziej uzasadnione jest utrzymanie oficjalnego forum, "kontrolowanego" przez tzw. moderatorów.


                        brawo - wreszcie to napisałeś, na forum mogą pojawiać się jedynie zapowiedzi moderatorów, tematy pochwalne a reszta wzorem tego - 1 post > KOSZ

                        http://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=69207

                        btw: tylko zmieńcie nazwę bo to nie jest forum dyskusyjnym juz
                        TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                        "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                        Komentarz


                        • napisał(a) Ziomal153 Zobacz post
                          Monika ma do nas wrócić już wkrótce. Mam nadzieję, że nic się w tym temacie nie zmieniło
                          Według tego co Monika mi ostatnio mówiła, powrót to luty 2015.
                          Dawno z nią nie gadałem, ale mam nadzieję, że nic się nie zmieniło.

                          Komentarz


                          • napisał(a) hamsterrrrr Zobacz post
                            Racja, osoby spoza nc+ swoimi często złośliwymi komentarzami próbują wykrzywić wizerunek tej platformy podbudowując się w ten sposób wobec lichej, oferty przeznaczonej dla mniej wymagających klientów m. in UPC czy Polsatu.
                            Z drugiej strony mimo pewnych niedociągnięć(żaden operator tel. nie jest doskonały) mają okazję zapoznać się z opiniami pozytywnymi wyrażanymi przez zadowolonych abonentów, których fakt bycia w nc+ najzupełniej satysfakcjonuje a zostać "męczennikiem " dla idei bo nc+ jest "zła" lub uciekinierem wzbudza tylko odczucie politowania.
                            Od efektywności pracy moderatorów zależy aby forum służyło abonentom nc+, rozwiązywaniu doraźnych problemów i oczywiście przede wszystkim wzajemnej komunikacji między użytkownikami-klientami nc+ , oraz gośćmi.
                            nie wiem co ty chciałeś osiągnąć tym postem ale padliny się nie broni przed sępami tylko zakopuje głęboko żeby smrodu nie było czuć

                            Komentarz


                            • napisał(a) GDA Zobacz post
                              no patrz pan
                              a jak kilka lat temu proponowalem forum wyłącznie dla abonentów to nikt o tym nie myślał
                              No patrz i jakby ten pomysł wszedł w zycie to byś teraz tutaj nie pisał.

                              Komentarz


                              • jak wielu innych
                                ale by mnie to nie martwiło wcale za to wytraciloby idiotyczny argument ze nie abonenci nc+ psują wizerunek platformy
                                TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                                "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+