Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Propozycje moderatorów forum

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • danielqs
    replied
    napisał(a) Hugh Zobacz post
    Czesc eNkowcy!

    Tak czytam ten temat i wydaje mi sie ze w waszych listach brakuje jeszcze jednej osoby DeWo.
    Ma to swoje forum wiec czemu niemialby miec rangi tutaj? Wydaje sie byc mily!!


    Hugh L.
    Nowy szef reklamy na tamtym forum? ;)

    Leave a comment:


  • Elendil
    replied
    napisał(a) danielqs Zobacz post
    o tym jak jestescie na garnuszku N
    opierając się na treściach znalezionych w internecie i otrzymywanych pm stwierdzam, że na tym garnuszku jestem od kliku lat.... widać tylko ten garnuszek strasznie mały bo się na nim dorobić za bardzo nie idzie...

    Leave a comment:


  • Hugh
    replied
    Czesc eNkowcy!

    Tak czytam ten temat i wydaje mi sie ze w waszych listach brakuje jeszcze jednej osoby DeWo.
    Ma to swoje forum wiec czemu niemialby miec rangi tutaj? Wydaje sie byc mily!!


    Hugh L.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) GDA Zobacz post
    A nie jest tak? znasz dobrze forum i wielokrotnie mogłeś się przekonać o tym że każdy kto próbuje postawić sprawę obiektywnie i przeciwstawi się "żołądkowcom" wyzywany jest od - przedstawicieli, pracowników, agentów, itp itd więc w rozumieniu tych osób opłacany by pisać pochlebnie

    bardzo się cieszę że wreszcie coś się ruszyło - 2 lata zwracania uwagi na to jak to forum jest "psute" nie poszło na marne, mam nadzieje że podjęte zmiany nie będą wprowadzane przez najbliższy rok, tylko będzie to szybkie chirurgiczne cięcie i z trollowiska jakie niestety w coraz większej mierze dotyka forum - forum "n" stanie się rzeczywistym miejscem w którym abonenci będą mogli wymienić opinię o programach, zgłosić swoje propozycje, ocenić kanały etc

    zamiast czytać jedynie ile to pikseli w pikselach było dziś na Małyszu, jaki bitrate zanotował serwer mierzący z błędem te wskazania, czy HD na kanale BBC Knowledge może być nazywane HD czy też raczej HQ SD (... język można sobie połamać) i mógłbym tak dalej wypisywać aspekty które spędzają sen z powiek niektórych, zamiast korzystać z telewizji tak jak została stworzona - jako dodatek do życia a nie odwrotnie
    Prosty przykład że nie masz zielonego pojęcia o moderacji
    Obiektywizm to coś, czego nigdy się nie nauczysz !

    Leave a comment:


  • danielqs
    replied
    napisał(a) GDA Zobacz post
    A nie jest tak? znasz dobrze forum i wielokrotnie mogłeś się przekonać o tym że każdy kto próbuje postawić sprawę obiektywnie i przeciwstawi się "żołądkowcom" wyzywany jest od - przedstawicieli, pracowników, agentów, itp itd więc w rozumieniu tych osób opłacany by pisać pochlebnie
    Alez jest, tyle ze podejrzewam ze wtedy bedzie to jeszcze ze zdwojona sila...

    Leave a comment:


  • connor
    replied
    napisał(a) fahrbot Zobacz post
    Moderator nie musi mieć ani rozległej wiedzy, ani mega- dużego stażu na forum.

    Ma być obiektywny i taka cechę charakteru, która pozwoli na to że za pół roku forum nie będzie prywatnym folwarkiem kilku osób, rozdający ostrzeżenia i powtarzającym codzienną mantrę "Było", "Czytaj forum!"
    ja uważam że tak nie powinno być

    tak jak piszesz dzieje się na forum satkuriera gdzie wiecznie jest przepełniony kosz
    uważam że w wątkach jest do zaakceptowania mały OT
    i każdy może pytać, nie należy go od razy karać upomnieniem, tylko wytłumaczyć, odesłać do odpowiedniego wątku...

    Leave a comment:


  • GDA
    replied
    napisał(a) danielqs Zobacz post
    o tym jak jestescie na garnuszku N
    A nie jest tak? znasz dobrze forum i wielokrotnie mogłeś się przekonać o tym że każdy kto próbuje postawić sprawę obiektywnie i przeciwstawi się "żołądkowcom" wyzywany jest od - przedstawicieli, pracowników, agentów, itp itd więc w rozumieniu tych osób opłacany by pisać pochlebnie

    bardzo się cieszę że wreszcie coś się ruszyło - 2 lata zwracania uwagi na to jak to forum jest "psute" nie poszło na marne, mam nadzieje że podjęte zmiany nie będą wprowadzane przez najbliższy rok, tylko będzie to szybkie chirurgiczne cięcie i z trollowiska jakie niestety w coraz większej mierze dotyka forum - forum "n" stanie się rzeczywistym miejscem w którym abonenci będą mogli wymienić opinię o programach, zgłosić swoje propozycje, ocenić kanały etc

    zamiast czytać jedynie ile to pikseli w pikselach było dziś na Małyszu, jaki bitrate zanotował serwer mierzący z błędem te wskazania, czy HD na kanale BBC Knowledge może być nazywane HD czy też raczej HQ SD (... język można sobie połamać) i mógłbym tak dalej wypisywać aspekty które spędzają sen z powiek niektórych, zamiast korzystać z telewizji tak jak została stworzona - jako dodatek do życia a nie odwrotnie
    Ostatni raz edytowany przez GDA; 2011-02-06, 10:48.

    Leave a comment:


  • danielqs
    replied
    napisał(a) Elendil Zobacz post
    no miejmy nadzieję, że nie będzie tak do końca społeczny
    To wtedy dopiero zacznie sie tyrada, o tym jak jestescie na garnuszku N

    Leave a comment:


  • skaja
    replied
    napisał(a) fahrbot Zobacz post
    że za pół roku forum nie będzie prywatnym folwarkiem kilku osób, rozdający ostrzeżenia i powtarzającym codzienną mantrę "Było", "Czytaj forum!"
    taki moderator przecież nie bedzie miał dozywotniej funkcji
    jęsli sie ktos nie sprawdzi to ....

    Leave a comment:


  • Elendil
    replied
    Dzięki wszystkim za zaufanie, z pewnością rozważę (jeśli otrzymam) taką propozycję, byłoby to moje drugie forum do moderowania.

    Napiszę z własnego doświadczenia co jest potrzebne IMHO do roli dobrego moderatora - po pierwsze tolerancja dla zdania innego od własnego, po drugie konsekwencja w obiektywnym ocenianiu tego co się dzieje na forum, po trzecie maaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaa czasu, żeby przebrnąć przez napisane posty.

    Co do samych propozycji - w większości ograniczacie się do 2-3 a moim zdaniem na takie forum jak to i taką ilość postów, która pojawia się codziennie, liczba 5 modków to absolutne minimum. Poza tym rozsądne byłoby przypisanie modów do konkretnych działów, o porządek w których mieli by dbać. Oczywiście z możliwością nagłych interwencji w przypadku naruszania zasad w innych działach.

    napisał(a) danielqs Zobacz post
    .i poswiecac swoj czas w czynie spolecznym
    no miejmy nadzieję, że nie będzie tak do końca społeczny
    Ostatni raz edytowany przez Elendil; 2011-02-06, 10:33.

    Leave a comment:


  • Pawel85
    replied
    _michal
    Elendil

    Leave a comment:


  • fahrbot
    replied
    Moderator nie musi mieć ani rozległej wiedzy, ani mega- dużego stażu na forum.

    Ma być obiektywny i taka cechę charakteru, która pozwoli na to że za pół roku forum nie będzie prywatnym folwarkiem kilku osób, rozdający ostrzeżenia i powtarzającym codzienną mantrę "Było", "Czytaj forum!"

    Leave a comment:


  • szymm2
    replied
    napisał(a) niqu Zobacz post
    Elendil i _michal
    Ja też jestem za nimi.

    Leave a comment:


  • irroo
    replied
    michal,GDA,Elendil

    Leave a comment:


  • danielqs
    replied
    _michal, Elendil, olo46 to moje typy....ale bycie moderatorem to nie zabawa, tylko obowiazek i to juz od tych osob bedzie zalezalo czy chca wziac go na swoje barki..i poswiecac swoj czas w czynie spolecznym

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+