Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jaja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • jaja

    Witam,

    otóż tnk posiadam już od ponad roku.
    16 czerwca 2015 standardowo przelałem kasę na konto i do dnia dzisiejszego nie mam kanałów z rozszerzonego pakietu.

    Na BOK nikt nie odbiera i to są jakieś jaja. Co to jest w ogóle za traktowanie klienta?

    powiedzcie mi czy mogę gdzieś w formie elektronicznej złożyć skargę?
    Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2015-06-26, 15:17.

  • #2
    witamy w nc+

    ja przechodze do polsatu jak nie odezwa sie w ciagu 6-u din
    polsat
    netflix
    hbo Nordic
    i popcorn time
    duuuzo taniej i zadnych ograniczen z ip adresem...

    a nc+ po 4 latach podziekowal i tak zarobili za duzo bo zawsze mialem najdrozsze pakiety i po co???

    Komentarz


    • #3
      niech mi tylko pieniądze oddadzą
      Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2015-06-26, 15:18.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) piotrekpitt Zobacz post
        Witam,

        otóż tnk posiadam już od ponad roku.
        16 czerwca 2015 standardowo przelałem kasę na konto i do dnia dzisiejszego nie mam kanałów z rozszerzonego pakietu.

        Na BOK nikt nie odbiera i to są kur*a jakieś jaja. Co to jest w ogóle za traktowanie klienta?
        Jest to firma ewidentnie naciągaczy i oszustów.

        powiedzcie mi czy mogę gdzieś w formie elektronicznej złożyć skargę?
        Napisz meila do przedstawiciela podaj numer karty i prześlą uprawnienia i nie będzie problemu. Czekaj tylko na zwrotną odpowiedź
        Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

        Komentarz


        • #5
          dodam tylko, że moja oferta jest to telewizja na kartę

          Komentarz


          • #6
            To nic że to telewizja na kartę w takich sprawach to wysyła się meila jak ma się zapłaconą ofertę kasa zaksięgowana na koncie a uprawnień brak do odbioru

            Komentarz


            • #7
              Wątek powielony.

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+