Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o natychmiastową interwencję!!!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Prośba o natychmiastową interwencję!!!

    Witam,

    jestem użytkownikiem N od 3 lat. Ok 2-3 miesięcy temu postanowiłem zakupić N Turbo Recorder zamiast posiadanego zwykłego Recordera. Na infolinii poinformował mnie konsultant że ok, mogę zmieniać. Poinformowałem go że niedługo kończy mi się obecna umowa(30 styczeń 2012) i czy jak wezmę na te dodatkowe 13 miesięcy to czy będę miał wszystko na obecnych warunkach. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą więc podjąłem decyzję na TAK. Okazało się później że po styczniu będę płacił ponad 250 zł jak za pakiet bez promocji. BARDZO MOCNO ZDENERWOWANY(żeby nie pisać inaczej) wprowadzeniem mnie w błąd postanowiłem odwołać całą operację, co w efekcie zakończyło się pozytywnie rozpatrzoną reklamacją jak również brakiem odbioru od kuriera nowego dekodera.
    Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to że, przez miesiąc nie odbierałem w ogóle sygnału. Na telewizorze widniał jedynie ekran aktywacji. Jako że nie było mnie w domu przez ten miesiąc(ok 3 tygodni) zareagowałem dopiero po swoim powrocie. Konsultant techniczny włączył mi coś co nazwał pakietem DEMO(co trwało ok tygodnia), który umożliwia jedynie oglądanie pakietów w ograniczonym stopniu(płacę za full pakiet). Brak jest całego VOD jak również pakietów typu HBO, CINEMAX itp. Po ok 2 tygodniach pakiet miał się przełączyć na ten, który opłacam i miało być już ok.
    Od tamtej pory telefonuję po kilka razy w tygodniu. Nikt nie załatwił mojej sprawy. Otrzymałem rekompensatę na abonament na najbliższe 2 miesiące ale nadal nie odbieram całości pakietów. Infolinia techniczna kieruje mnie na to forum bo twierdzi że moderatorzy maja większe uprawnienia od nich. 16 listopada o godzinie 9 rano zostały wysłane uprawnienia na mój dekoder, do dziś nic. W dniu dzisiejszym konsultant po raz kolejny wysłał uprawnienia(zresztą jak kilku innych w tygodniu).

    Odsyłany od Annasza do Kajfasza trafiłem tutaj. Jestem kłębkiem nerwów, nie interesuje mnie już gdzie leży problem, co kto może zrobić a czego nie. Oczekuję rozwiązania problemu w trybie natychmiastowym i bezzwłocznym. Informacje o tym że w niedzielę nikt nie pracuje w takiej sytuacji mnie już nie interesują, pracowali przez ostatnie 2 miesiące i tez nic nie zrobili!!!

  • #2
    napisał(a) Tacix Zobacz post
    Witam,

    jestem użytkownikiem N od 3 lat. Ok 2-3 miesięcy temu postanowiłem zakupić N Turbo Recorder zamiast posiadanego zwykłego Recordera. Na infolinii poinformował mnie konsultant że ok, mogę zmieniać. Poinformowałem go że niedługo kończy mi się obecna umowa(30 styczeń 2012) i czy jak wezmę na te dodatkowe 13 miesięcy to czy będę miał wszystko na obecnych warunkach. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą więc podjąłem decyzję na TAK. Okazało się później że po styczniu będę płacił ponad 250 zł jak za pakiet bez promocji. BARDZO MOCNO ZDENERWOWANY(żeby nie pisać inaczej) wprowadzeniem mnie w błąd postanowiłem odwołać całą operację, co w efekcie zakończyło się pozytywnie rozpatrzoną reklamacją jak również brakiem odbioru od kuriera nowego dekodera.
    Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to że, przez miesiąc nie odbierałem w ogóle sygnału. Na telewizorze widniał jedynie ekran aktywacji. Jako że nie było mnie w domu przez ten miesiąc(ok 3 tygodni) zareagowałem dopiero po swoim powrocie. Konsultant techniczny włączył mi coś co nazwał pakietem DEMO(co trwało ok tygodnia), który umożliwia jedynie oglądanie pakietów w ograniczonym stopniu(płacę za full pakiet). Brak jest całego VOD jak również pakietów typu HBO, CINEMAX itp. Po ok 2 tygodniach pakiet miał się przełączyć na ten, który opłacam i miało być już ok.
    Od tamtej pory telefonuję po kilka razy w tygodniu. Nikt nie załatwił mojej sprawy. Otrzymałem rekompensatę na abonament na najbliższe 2 miesiące ale nadal nie odbieram całości pakietów. Infolinia techniczna kieruje mnie na to forum bo twierdzi że moderatorzy maja większe uprawnienia od nich. 16 listopada o godzinie 9 rano zostały wysłane uprawnienia na mój dekoder, do dziś nic. W dniu dzisiejszym konsultant po raz kolejny wysłał uprawnienia(zresztą jak kilku innych w tygodniu).

    Odsyłany od Annasza do Kajfasza trafiłem tutaj. Jestem kłębkiem nerwów, nie interesuje mnie już gdzie leży problem, co kto może zrobić a czego nie. Oczekuję rozwiązania problemu w trybie natychmiastowym i bezzwłocznym. Informacje o tym że w niedzielę nikt nie pracuje w takiej sytuacji mnie już nie interesują, pracowali przez ostatnie 2 miesiące i tez nic nie zrobili!!!
    Proszę o podesłanie za pomocą prywatnej wiadomości numer umowy. Proponuję także przesłać dane posiadanego dekodera, numer seryjny oraz nr karty. Dziękuje.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Michał_n Zobacz post
      Proszę o podesłanie za pomocą prywatnej wiadomości numer umowy. Proponuję także przesłać dane posiadanego dekodera, numer seryjny oraz nr karty. Dziękuje.
      Sprawa załatwiona, kwestia dotarcia uprawnień na dekoder. Myślę, że jest duża szansa na to, aby stało się to dziś.

      Komentarz


      • #4
        No to stawiam wirtualne w imieniu samego zainteresowanego użytkownika
        Pozdrawiam.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Pilot Zobacz post
          No to stawiam wirtualne w imieniu samego zainteresowanego użytkownika
          Czekamy na weryfikacje przez autora wątku. Reakcja pewnie nie będzie aż tak natychmiastowa, jeżeli chodzi o uprawnienia, ale myślę, że max 2-3 godziny. Wszystko po stronie systemu jest ok.

          Komentarz


          • #6
            Tak w nawiasie interesuje mnie dlaczego Infolinia techniczna kieruje na forum bo twierdzi że moderatorzy maja większe uprawnienia od nich przecież też siedzą w słuchawkach przed monitorem, dlaczego mają mniejsze uprawnienia
            Pozdrawiam.

            Komentarz


            • #7
              Ok 2-3 miesięcy temu postanowiłem zakupić N Turbo Recorder zamiast posiadanego zwykłego Recordera. Na infolinii poinformował mnie konsultant że ok, mogę zmieniać. Poinformowałem go że niedługo kończy mi się obecna umowa(30 styczeń 2012) i czy jak wezmę na te dodatkowe 13 miesięcy to czy będę miał wszystko na obecnych warunkach. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą więc podjąłem decyzję na TAK.
              Oczywiście "konsultant" żadnych konsekwencji nie poniesie.
              Bo od roku system się "naprawia" i trzeba interwencji n.przedstawiciela z forum n.pl

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Bolero Zobacz post
                Oczywiście "konsultant" żadnych konsekwencji nie poniesie.
                Bo od roku system się "naprawia" i trzeba interwencji n.przedstawiciela z forum n.pl
                Mylisz się, konsultant przedstawia się z imienia i nazwiska, na dodatek każda rozmowa jest nagrywana
                Na dodatek istnieje takie coś jak wewnętrzny monitoring rozmów, więc wątpię aby zachował się nieprofesjonalnie choć i takie rodzynki mam
                Ostatni raz edytowany przez Pilot; 2011-11-20, 15:02. Powód: Uzupełnienie
                Pozdrawiam.

                Komentarz


                • #9
                  Szanowni użytkownicy,

                  dzięki Panu Michałowi, w dwie godziny po opisaniu problemu, wszystko działa jak powinno. Jestem niezmiernie wdzięczny wszystkim osobom zaangażowanym w dzisiejszą interwencję. Jednocześnie pozostaje niezmiernie zdziwionym że, przez dwa miesiące(a zasadniczo miesiąc intensywnego telefonowania) nikt z infolinii nie był w stanie nic zrobić.

                  Panie Michale(wraz ze swoim tajemniczym kolegą ) jeszcze raz przesyłam swoje wyrazy wdzięczności, do których dołączam podziękowania od mojej piękniejszej połowy, która nie będzie musiała szukać seriali po internecie ;).

                  Dzięki w/w osobom odzyskałem wiarę w swojego operatora tv i zmieniłem zdanie na temat tego że, nie ma osób niezastąpionych. Jednak takie osoby są!


                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+