Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Małe pytanko

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • srogi
    założył(a) wątek Małe pytanko

    Małe pytanko

    Witam wszystkich

    Mam mały problem a o to on:
    Gdy chcem się zalogować do ICA wpisuje numer klienta(nr Abonenta) oraz haslo literowe(20 znaków ;O )ktore mam napisane na umowie ale po chwili wyskakuje ze hasło jest błędne.
    Da sie jakos zmienić owe haslo? Czy znow musze dzwonic do BOK i czekac 2 godziny na odebranie tel. przez konsultanta?

  • Frauka
    replied
    Widzę, że monika_n jest online --> http://nhdtv.pl/forum/member.php?u=31948

    Pisz

    Leave a comment:


  • Pilot
    replied
    napisał(a) bo1996 Zobacz post
    mam problem : od ok. 1 kwietnia zaczął się mój problem z "n"
    Dostałem nie swój pakiet miałem cały pakiet oprócz tych filmowych od 100 kanału do chyba 112 ,
    pakiet mi się skrócił nie dostałem pakietu kanałów dla dzieci i discovery, i kod pin się nie zgadza dzieci mam małe a zona nie ogląda telewizji , gdy chciałem przedzwonić to przy dzwonieniu trzeba podać kod pin



    proszę o pomoc nie wiem co robić ???
    Wystarczy numer abonenta i jedno z haseł, masz na umowie

    Leave a comment:


  • Frauka
    replied
    Pisać prywatną wiadomość do przedstawiciela na tym forum, opisać całą sprawę, podać dane umowy i czekać na odpowiedź. Tak będzie najszybciej.

    Leave a comment:


  • bo1996
    replied
    Problem

    mam problem : od ok. 1 kwietnia zaczął się mój problem z "n"
    Dostałem nie swój pakiet miałem cały pakiet oprócz tych filmowych od 100 kanału do chyba 112 ,
    pakiet mi się skrócił nie dostałem pakietu kanałów dla dzieci i discovery, i kod pin się nie zgadza dzieci mam małe a zona nie ogląda telewizji , gdy chciałem przedzwonić to przy dzwonieniu trzeba podać kod pin



    proszę o pomoc nie wiem co robić ???

    Leave a comment:


  • Dawid_nc+
    replied
    napisał(a) srogi Zobacz post
    Witam wszystkich

    Mam mały problem a o to on:
    Gdy chcem się zalogować do ICA wpisuje numer klienta(nr Abonenta) oraz haslo literowe(20 znaków ;O )ktore mam napisane na umowie ale po chwili wyskakuje ze hasło jest błędne.
    Da sie jakos zmienić owe haslo? Czy znow musze dzwonic do BOK i czekac 2 godziny na odebranie tel. przez konsultanta?
    Podaj nr umowy i hasło na PW.

    Leave a comment:


  • connor
    replied
    można też zadzwonić jako nowy abonent i szybko się łączysz

    Leave a comment:


  • Pilot
    replied
    napisał(a) srogi Zobacz post
    Witam wszystkich

    Mam mały problem a o to on:
    Gdy chcem się zalogować do ICA wpisuje numer klienta(nr Abonenta) oraz haslo literowe(20 znaków ;O )ktore mam napisane na umowie ale po chwili wyskakuje ze hasło jest błędne.
    Da sie jakos zmienić owe haslo? Czy znow musze dzwonic do BOK i czekac 2 godziny na odebranie tel. przez konsultanta?
    poprzez dekoder, wymagane jest hasło cyfrowe, ICA, na stronie N-ki, hasło literowe (tak w nawiasie, maksymalny czas oczekiwania na konsultanta w BOK, przynajmniej w moim przypadku, wynosi do 3-ech, minut, wystarczy dobrze słuchać)

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+