Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy nierozwiązywalne

Zwiń
Temat został zamknięty
X
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #61
    Czytając jego teksty stwierdzam, ze Miauczyński to słaby bloger i jeszcze słabszy dziennikarz...
    Platinium+HBO+Cinemax+Filmbox+MR=109zł do 31.07.14
    Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO, C+VoD, MR=84,90zł do 31.10.2015
    Superpremium+H1&2+Filmbox+MR=94,90zł od 1.11.2015

    Komentarz


    • #62
      A propos tego pana i jego bloga:

      http://www.wirtualnemedia.pl/artykul...zdjeta-z-bloga

      Komentarz


      • #63
        Po mailu do Pana Tomasza w poniedziałek wieczorem owszem dodatkowe kanały zostały włączone po około 10min ale właśnie dzwonie do Bok po raz kolejny i to chyba był błąd bo oni dalej widzą mój stary dekoder u siebie w systemie i do czasu jego wprowadzenia nie mogą mi wysłać drugiego białego dekodera do multiroomu a umowę przedłużyłem 4lutego... Czuje że sam Pan Tomasz nie ogarnie wszystkiego a bok i dział techniczny to jest jakaś paranoja i powiem więcej bardzo dobrze że tego typu tekst pojawił się na gazeta.pl na pierwszej stronie ponieważ takie rzeczy trzeba nagłaśniać, wczoraj w nocy a raczej nad ranem napisałem kolejnego maila do P. Tomasza właśnie w sprawie białego dekodera i teraz czekam i liczę na odpowiedź bo przy obecnym działaniu Bok to może ten drugi dekoder na gwiazdkę dostane a moi współlokatorzy się już trochę denerwują(myślę że to będzie prawidłowe słowo do użycia na forum) bo mamy dwa telewizory a dekoder stoi u mnie, multiroom miał to rozwiązać ale widzę że doprosić się o ten dekoder to nie jest łatwa sprawa:/ tym bardziej że ma mnie on kosztować 249zł i chyba Telewizji N powinno zależeć żeby jak najszybciej mi go dostarczyć i skasować pieniądze;/
        Ostatni raz edytowany przez milo133; 2011-03-02, 19:48.

        Komentarz


        • #64
          Pisze ponownie niestety. Wczoraj "załatwiłem" sprawę z ekranem aktywacyjnym z Panem Tomkiem. Działało pięknie ale po dokładnie 24h dekoder znowu odmówił posłuszeństwa. Po odłączeniu z prądu i ponownym podłączeniu zaskoczył mnie .... Ekran aktywacyjny. Już sam nie wiem co mam o N-ce myśleć.

          Komentarz


          • #65
            Włącz i wyłącz kilka razy, spróbuj wyciągnąć karte, niekiedy zdarza sie, że aktywowany box zatrzyma sie na ekranie aktywacyjnym.
            Sharp 46LE830 3D
            Dekoder Turbo+Multiroom.

            Komentarz


            • #66
              Tak też robiłem niestety nic to nie dało, musiało się to zawiesić podczas włączonego dekodera, bo na ekranie pojawiała sie wiadomość o treśći "BRAK DOSTĘPU". Kanały FTA były normalnie dostępne.

              Komentarz


              • #67
                napisał(a) vall3ry Zobacz post
                Tak też robiłem niestety nic to nie dało, musiało się to zawiesić podczas włączonego dekodera, bo na ekranie pojawiała sie wiadomość o treśći "BRAK DOSTĘPU". Kanały FTA były normalnie dostępne.
                A co na to P. Tomasz???

                Komentarz


                • #68
                  Po mailu do p.Tomka otrzymałem natychmiastową odpowiedź, że zajmie się moją sprawą (brak białego dekodera od 04.12.2010!!!) następnego dnia. Jednak chyba należę na prawdę do grupy 'problemów nierozwiązywalnych', ponieważ mineły 2 dni i nie mam żadnej wiadomości.

                  Milo133 - rozumiem problem współlokatorów, bo ja zdecydowałem nie ponownie na n tylko ze względu na multiroom. Dobrze, że do drugiego telewizora mogę podlączyć pendrive'a, bo inaczej to była doszło do wojny domowej...
                  Pozdrawiam
                  nMultiroom FULL od 04.12.2010 i nadal brak białego dekodera

                  Komentarz


                  • #69
                    Witam.
                    napisał(a) vall3ry Zobacz post
                    .
                    na ekranie pojawiała sie wiadomość o treśći "BRAK DOSTĘPU". Kanały FTA były normalnie dostępne.
                    Komunikat "Brak Dostępu" związany jest z uprawnieniami odbioru. Poszczególne pakiety (na nawet ich części) aktywowane są kolejno (również kolejno cofane są uprawnienia). Jeśli wczoraj były dostępne, a dzisiaj już nie, to wygląda na cofanie uprawnień (FAQ o uprawnieniach odbioru).
                    Odbieranie uprawnień od dekoder zależy od jakości sygnału antenowego. W przypadku problemów warto uruchomić dekoder ponownie.

                    Pozdrawiam.

                    nOlsbit

                    Komentarz


                    • #70
                      napisał(a) Robson2000 Zobacz post
                      Po mailu do p.Tomka otrzymałem natychmiastową odpowiedź, że zajmie się moją sprawą (brak białego dekodera od 04.12.2010!!!) następnego dnia. Jednak chyba należę na prawdę do grupy 'problemów nierozwiązywalnych', ponieważ mineły 2 dni i nie mam żadnej wiadomości.

                      Milo133 - rozumiem problem współlokatorów, bo ja zdecydowałem nie ponownie na n tylko ze względu na multiroom. Dobrze, że do drugiego telewizora mogę podlączyć pendrive'a, bo inaczej to była doszło do wojny domowej...
                      multiroom oferuje też cyfra, wiem że wygląda to inaczej niż w N ale nie można jednoznacznie stwierdzić który z nich jest lepszy, mi p.Tomasz włączył kanały i miał się zająć tym właśnie dekoderem ale na chwile obecną także nie odpisuje i nie wiem co o tym myśleć jeśli nie dostane żadnej informacji do jutra ile konkretnie mam czekać to składam wypowiedzenie, jakoś dziś na maila Nka potrafiła mi napisać żebym zapłacił mimo braku rachunku na tv to niech i umie napisać kiedy dostane ten dekoder... może naprawdę nie da się tego dekodera wysłać??? A czekać od 4.12.2010r to już naprawde nie komentuje sprawności N... a to tak na poczytanie świeżutki artykuł o Nce http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomos...iemozliwe.html

                      Komentarz


                      • #71
                        napisał(a) milo133 Zobacz post
                        multiroom oferuje też cyfra, wiem że wygląda to inaczej niż w N ale nie można jednoznacznie stwierdzić który z nich jest lepszy, mi p.Tomasz włączył kanały i miał się zająć tym właśnie dekoderem ale na chwile obecną także nie odpisuje i nie wiem co o tym myśleć jeśli nie dostane żadnej informacji do jutra ile konkretnie mam czekać to składam wypowiedzenie, jakoś dziś na maila Nka potrafiła mi napisać żebym zapłacił mimo braku rachunku na tv to niech i umie napisać kiedy dostane ten dekoder... może naprawdę nie da się tego dekodera wysłać??? A czekać od 4.12.2010r to już naprawde nie komentuje sprawności N... a to tak na poczytanie świeżutki artykuł o Nce http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomos...iemozliwe.html
                        Nie radzę składać wypowiedzenia z powodu braku dekodera uzupełniającego! Czekając tak długo udałem się do prawnika w celu weryfikacji umowy i niestety zapisy w umowie nie przewidują rozwiązania umowy z powodu braku białego dekodera. Należy wpierw wystąpić na piśmie o wypełnienie postanowień umowy i następnie zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Porada kosztowała mnie 100 zł...
                        Dam znać, bo całą procedurę rozpocząłem przed skontaktowanie się z p.Tomkiem.
                        Pozdrawiam
                        nMultiroom FULL od 04.12.2010 i nadal brak białego dekodera

                        Komentarz


                        • #72
                          napisał(a) Robson2000 Zobacz post
                          Nie radzę składać wypowiedzenia z powodu braku dekodera uzupełniającego! Czekając tak długo udałem się do prawnika w celu weryfikacji umowy i niestety zapisy w umowie nie przewidują rozwiązania umowy z powodu braku białego dekodera. Należy wpierw wystąpić na piśmie o wypełnienie postanowień umowy i następnie zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Porada kosztowała mnie 100 zł...
                          Dam znać, bo całą procedurę rozpocząłem przed skontaktowanie się z p.Tomkiem.
                          Być może tak jest... ale zmiana regulaminu jak najbardziej upoważnia do złożenia wypowiedzenia, i ja tak zrobię może w tedy Nka potraktuje mnie poważnie, chyba że p. Tomasz się odezwie. Nie ukrywam że było by to dla mnie najlepsze rozwiązanie ponieważ umowa którą zawarłem jest ok ale no niestety N się z niej nie wywiązuje... I najgorsze jest że nic sie z tym nie da zrobić tych pare artykułów które się ukazały w necie to zamało...

                          Komentarz


                          • #73
                            napisał(a) Robson2000 Zobacz post
                            Nie radzę składać wypowiedzenia z powodu braku dekodera uzupełniającego! Czekając tak długo udałem się do prawnika w celu weryfikacji umowy i niestety zapisy w umowie nie przewidują rozwiązania umowy z powodu braku białego dekodera. Należy wpierw wystąpić na piśmie o wypełnienie postanowień umowy i następnie zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Porada kosztowała mnie 100 zł...
                            Dam znać, bo całą procedurę rozpocząłem przed skontaktowanie się z p.Tomkiem.

                            a w jaki sposób Bok Ci się tłumaczy że nie wysyła dekodera?

                            Komentarz


                            • #74
                              napisał(a) milo133 Zobacz post
                              Być może tak jest... ale zmiana regulaminu jak najbardziej upoważnia do złożenia wypowiedzenia, i ja tak zrobię może w tedy Nka potraktuje mnie poważnie, chyba że p. Tomasz się odezwie. Nie ukrywam że było by to dla mnie najlepsze rozwiązanie ponieważ umowa którą zawarłem jest ok ale no niestety N się z niej nie wywiązuje... I najgorsze jest że nic sie z tym nie da zrobić tych pare artykułów które się ukazały w necie to zamało...
                              Problemy z brakiem dostawy dekodera białego do multiroomu zostały zidentyfikowane i są rozwiązywane. Obiecuję, że wszystkie przypadki zostaną załatwione. I odpowiednio przeproszone. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i przepraszam, że czasem nie odpowiadałem w ciągu kwadransa. Jeśli ktoś uważa, że jego zgłoszenie zaginęło, to może ponowić na wiadomy adres mailowy.
                              --
                              Pozdrawiam,
                              Tomasz Berezowski
                              1xCLRA/CARBO, 1xBZZB/BLUE, 2xTechnisat DigitS2 TnK, 1xSamsung H370G CP, 1xMARIUS 2010 CI FTA, 1x2850ST/APOLLO TnK HD, 1xCLRA/CARBO+2850ST/APOLLO multiroom, 1xLYNGBOX

                              Komentarz


                              • #75
                                napisał(a) Tomasz Berezowski Zobacz post
                                Problemy z brakiem dostawy dekodera białego do multiroomu zostały zidentyfikowane i są rozwiązywane. Obiecuję, że wszystkie przypadki zostaną załatwione. I odpowiednio przeproszone. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i przepraszam, że czasem nie odpowiadałem w ciągu kwadransa. Jeśli ktoś uważa, że jego zgłoszenie zaginęło, to może ponowić na wiadomy adres mailowy.

                                Co ma pan na myśli pisząc odpowiednio przeproszone?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+