Czytając jego teksty stwierdzam, ze Miauczyński to słaby bloger i jeszcze słabszy dziennikarz...
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Problemy nierozwiązywalne
Zwiń
Temat został zamknięty
X
Ten wątek został przyklejony.
X
X
-
Komentarz
-
Po mailu do Pana Tomasza w poniedziałek wieczorem owszem dodatkowe kanały zostały włączone po około 10min ale właśnie dzwonie do Bok po raz kolejny i to chyba był błąd bo oni dalej widzą mój stary dekoder u siebie w systemie i do czasu jego wprowadzenia nie mogą mi wysłać drugiego białego dekodera do multiroomu a umowę przedłużyłem 4lutego... Czuje że sam Pan Tomasz nie ogarnie wszystkiego a bok i dział techniczny to jest jakaś paranoja i powiem więcej bardzo dobrze że tego typu tekst pojawił się na gazeta.pl na pierwszej stronie ponieważ takie rzeczy trzeba nagłaśniać, wczoraj w nocy a raczej nad ranem napisałem kolejnego maila do P. Tomasza właśnie w sprawie białego dekodera i teraz czekam i liczę na odpowiedź bo przy obecnym działaniu Bok to może ten drugi dekoder na gwiazdkę dostane a moi współlokatorzy się już trochę denerwują(myślę że to będzie prawidłowe słowo do użycia na forum) bo mamy dwa telewizory a dekoder stoi u mnie, multiroom miał to rozwiązać ale widzę że doprosić się o ten dekoder to nie jest łatwa sprawa:/ tym bardziej że ma mnie on kosztować 249zł i chyba Telewizji N powinno zależeć żeby jak najszybciej mi go dostarczyć i skasować pieniądze;/Ostatni raz edytowany przez milo133; 2011-03-02, 19:48.
Komentarz
-
Pisze ponownieniestety. Wczoraj "załatwiłem" sprawę z ekranem aktywacyjnym z Panem Tomkiem. Działało pięknie ale po dokładnie 24h dekoder znowu odmówił posłuszeństwa. Po odłączeniu z prądu i ponownym podłączeniu zaskoczył mnie .... Ekran aktywacyjny. Już sam nie wiem co mam o N-ce myśleć.
Komentarz
-
napisał(a) vall3ry Zobacz postTak też robiłem niestety nic to nie dało, musiało się to zawiesić podczas włączonego dekodera, bo na ekranie pojawiała sie wiadomość o treśći "BRAK DOSTĘPU". Kanały FTA były normalnie dostępne.
Komentarz
-
Po mailu do p.Tomka otrzymałem natychmiastową odpowiedź, że zajmie się moją sprawą (brak białego dekodera od 04.12.2010!!!) następnego dnia. Jednak chyba należę na prawdę do grupy 'problemów nierozwiązywalnych', ponieważ mineły 2 dni i nie mam żadnej wiadomości.
Milo133 - rozumiem problem współlokatorów, bo ja zdecydowałem nie ponownie na n tylko ze względu na multiroom. Dobrze, że do drugiego telewizora mogę podlączyć pendrive'a, bo inaczej to była doszło do wojny domowej...Pozdrawiam
nMultiroom FULL od 04.12.2010 i nadal brak białego dekodera
Komentarz
-
Witam.napisał(a) vall3ry Zobacz post.
na ekranie pojawiała sie wiadomość o treśći "BRAK DOSTĘPU". Kanały FTA były normalnie dostępne.
Odbieranie uprawnień od dekoder zależy od jakości sygnału antenowego. W przypadku problemów warto uruchomić dekoder ponownie.
Pozdrawiam.
nOlsbit
Komentarz
-
napisał(a) Robson2000 Zobacz postPo mailu do p.Tomka otrzymałem natychmiastową odpowiedź, że zajmie się moją sprawą (brak białego dekodera od 04.12.2010!!!) następnego dnia. Jednak chyba należę na prawdę do grupy 'problemów nierozwiązywalnych', ponieważ mineły 2 dni i nie mam żadnej wiadomości.
Milo133 - rozumiem problem współlokatorów, bo ja zdecydowałem nie ponownie na n tylko ze względu na multiroom. Dobrze, że do drugiego telewizora mogę podlączyć pendrive'a, bo inaczej to była doszło do wojny domowej...
Komentarz
-
napisał(a) milo133 Zobacz postmultiroom oferuje też cyfra, wiem że wygląda to inaczej niż w N ale nie można jednoznacznie stwierdzić który z nich jest lepszy, mi p.Tomasz włączył kanały i miał się zająć tym właśnie dekoderem ale na chwile obecną także nie odpisuje i nie wiem co o tym myśleć jeśli nie dostane żadnej informacji do jutra ile konkretnie mam czekać to składam wypowiedzenie, jakoś dziś na maila Nka potrafiła mi napisać żebym zapłacił mimo braku rachunku na tv to niech i umie napisać kiedy dostane ten dekoder... może naprawdę nie da się tego dekodera wysłać??? A czekać od 4.12.2010r to już naprawde nie komentuje sprawności N... a to tak na poczytanie świeżutki artykuł o Nce http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomos...iemozliwe.html
Dam znać, bo całą procedurę rozpocząłem przed skontaktowanie się z p.Tomkiem.Pozdrawiam
nMultiroom FULL od 04.12.2010 i nadal brak białego dekodera
Komentarz
-
napisał(a) Robson2000 Zobacz postNie radzę składać wypowiedzenia z powodu braku dekodera uzupełniającego! Czekając tak długo udałem się do prawnika w celu weryfikacji umowy i niestety zapisy w umowie nie przewidują rozwiązania umowy z powodu braku białego dekodera. Należy wpierw wystąpić na piśmie o wypełnienie postanowień umowy i następnie zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Porada kosztowała mnie 100 zł...
Dam znać, bo całą procedurę rozpocząłem przed skontaktowanie się z p.Tomkiem.
Komentarz
-
napisał(a) Robson2000 Zobacz postNie radzę składać wypowiedzenia z powodu braku dekodera uzupełniającego! Czekając tak długo udałem się do prawnika w celu weryfikacji umowy i niestety zapisy w umowie nie przewidują rozwiązania umowy z powodu braku białego dekodera. Należy wpierw wystąpić na piśmie o wypełnienie postanowień umowy i następnie zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Porada kosztowała mnie 100 zł...
Dam znać, bo całą procedurę rozpocząłem przed skontaktowanie się z p.Tomkiem.
a w jaki sposób Bok Ci się tłumaczy że nie wysyła dekodera?
Komentarz
-
napisał(a) milo133 Zobacz postByć może tak jest... ale zmiana regulaminu jak najbardziej upoważnia do złożenia wypowiedzenia, i ja tak zrobię może w tedy Nka potraktuje mnie poważnie, chyba że p. Tomasz się odezwie. Nie ukrywam że było by to dla mnie najlepsze rozwiązanie ponieważ umowa którą zawarłem jest ok ale no niestety N się z niej nie wywiązuje... I najgorsze jest że nic sie z tym nie da zrobić tych pare artykułów które się ukazały w necie to zamało...--
Pozdrawiam,
Tomasz Berezowski
1xCLRA/CARBO, 1xBZZB/BLUE, 2xTechnisat DigitS2 TnK, 1xSamsung H370G CP, 1xMARIUS 2010 CI FTA, 1x2850ST/APOLLO TnK HD, 1xCLRA/CARBO+2850ST/APOLLO multiroom, 1xLYNGBOX
Komentarz
-
napisał(a) Tomasz Berezowski Zobacz postProblemy z brakiem dostawy dekodera białego do multiroomu zostały zidentyfikowane i są rozwiązywane. Obiecuję, że wszystkie przypadki zostaną załatwione. I odpowiednio przeproszone. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i przepraszam, że czasem nie odpowiadałem w ciągu kwadransa. Jeśli ktoś uważa, że jego zgłoszenie zaginęło, to może ponowić na wiadomy adres mailowy.
Co ma pan na myśli pisząc odpowiednio przeproszone?
Komentarz
Komentarz