Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy nierozwiązywalne

Zwiń
Temat został zamknięty
X
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Faktycznie miałeś problem tutaj zobacz i to samo byś miał
    Pozdrawiam.

    Komentarz


    • 2 miesiąca nie mam dostępu do full pakietu . rozmowy z działem technicznym i konsultantami nic nie dają.nie mam dostępu do prawie połowy pakietów.
      zgłaszania reklamacji , dziesiątki cotygodniowych telefonów i nic.słyszę tylko o błędzie systemowym i o uzbrojeniu sie w cierpliwość.I CO DALEJ !!!
      zerwanie umowy i kontakt z federacją konsumentów pozostaje.
      najlepsze jak do tej pory telewizja cyfrowa jest dla mnie teraz poprostu n-ijaka.
      nie jestem jakimś anty nkowcem dla wtajemniczonych w n-ce podaje numer zgłoszonej usterki 182077

      Komentarz


      • napisał(a) Pilot Zobacz post
        Faktycznie miałeś problem tutaj zobacz i to samo byś miał
        niestety nie to co tam pisze niepomagało wyciągałem karte wcześniej i na 10sekund odłanczałem dekoder potem podłączyłem i włożyłem karte i nic dekoder nic nie ragował wyłanczał sie dalej po paru sekundach i świeciła sie dioda na pomarańczowo dopuki niewłożyłem karty z innego dekodera ta dioda nie gasła i dekoder nawet nieragował na pilota a teraz raguje po włożeniu innej karty dekoder zacząragować na pilota i zaczą odczytywać orginalną karte i teraz wszystko działa na cacy

        Komentarz


        • List otwarty

          Witam,
          w pełni zgadzam się z większością głosów w tym wątku dotyczących BOK .
          Najgorsze jest że pomimo tylu skarg praktycznie nic nie zmienia się.
          Może kilka zdań trafi do odpowiednich osób przez to forum? Nie widzę innej szansy, by moje słowa mogły dotrzeć do kogoś władnego w Tel.N.

          OBSŁUGA KLIENTA JEST POZA MIERZALNYMI PARAMETRAMI CYWILIZACYJNYMI.
          Amatorszczyzna w najgorszym wydaniu. Szkoda jest mi osób zatrudnionych w telefonicznym centrum BOK. Zbierają joby od ludzi, często niezasłużenie. Odbierają skargę i przekazują ją dalej. Za ich kwalifikacje powinna odpowiadać osoba, która je dopuściła do kontaktu z klientami. WINĘ ZA TEN BURDEL W BOK PONOSI OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA TAN DZIAŁ W ZARZĄDZIE N-ki. Nie wiem, czy ZARZĄD N-ki zdaje sobie sprawę ilu klientów traci w wyniku totalnej indolencji pewnych osób...
          Mój przypadek: zamówiłem drugi dekoder (multiroom) 25.11.2011r. Dnia 11.12.2011r. przysłano mi zamiast dekodera premium dekoder zwykły. 12.12.2011r. złożyłem reklamację-uznaną po miesiącu. 13.01.2012 oddałem dekoder do punktu serwisowego i do dzisiaj (20.02.2012) czekam na nowy dekoder. Wielokrotnie telefonowałem do BOK, wysyłałem e-maile i sprawa kończy się na liście z Bok informującym o przyjęciu reklamacji. RĘCE OPADAJĄ. Do pełni szczęścia na rachunku pojawiła się opłata abonamentowa za korzystanie z drugiego dekodera (nawet go nie aktywowałem).
          CIEKAWE DLACZEGO KAŻDĄ REKLAMACJĘ ZAŁATWIA SIĘ W OSTATNIM DOZWOLONYM UMOWĄ TERMINIE ? Czy rzeczywiście jest ich tak dużo?
          JESZCZE RAZ PROSZĘ PANOWIE Z ZARZĄDU N-ki POGOŃCIE ZE SWOJEGO GRONA OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA DZIAŁ KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, a na pewno znacznie wzrośnie grono sympatyków Waszej, a może NASZEJ Telewizji.
          Mój numer umowy to ...........
          Serdecznie pozdrawiam W.B.
          Ostatni raz edytowany przez Dawid_nc+; 2012-02-20, 19:19. Powód: Nie podajemy na forum takich danych

          Komentarz


          • napisał(a) bulbet Zobacz post

            OBSŁUGA KLIENTA JEST POZA MIERZALNYMI PARAMETRAMI CYWILIZACYJNYMI.
            Takimi listami otwartymi należałoby zbombardować Prezesa ITI Neovision - wysyłając imienny polecony list prosto do niego!. Może gdy otrzyma setkę listów to pogoni kogoś do roboty!
            "Nie wie lewica co czyni prawica" - może i on nie ma pojęcia jaka jest obsługa abonenta.

            Komentarz


            • napisał(a) Tomasz Berezowski Zobacz post
              Szanowni,
              Jeśli ktoś z Was ma problemy z naszymi usługami, to niniejszym ustanawiam PZDBP (Punkt Zgłoszeń Dla Beznadziejnych Przypadków).

              Czyli jeśli:
              - masz problem z usługami N
              - wyczerpałeś wszelkie przewidziane w umowie drogi kontaktu
              - i zamierzasz wypowiedzieć umowę

              to:

              - wyślij maila na adres [dane usunięte]
              - podaj wszystkie dane , jakie znasz - numer umowy, abonenta, numer boxa i karty
              - opisz swój problem, również używając słów powszechnie uznawanych za obraźliwe

              Obiecuję, że pomogę. Pod jednym warunkiem:
              - będziesz czytał moje zwrotne maile natychmiast, a nie po tygodniu


              PS. Można kopiować i wklejać w inne wątki również na innych forach...
              PS2. Tak, wiemy, że są problemy. Wdrażamy nowy CRM i gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Wióry proszone są o kontakt
              Mam pytanie czy to jeszcze jest aktualne
              Każde "beznadziejne" moje pytanie w tym wątku kończy się ostrzeżeniem, więc pytanie kieruję do przedstawicieli N-ki, zwłaszcza do Pana Dawida_n,co zrobić gdy nie widzę wyjścia z pewnych sytuacji a adres podany powyżej milczy.
              Pozdrawiam.
              Ostatni raz edytowany przez Monika_nc+; 2012-02-28, 14:35.
              Pozdrawiam.

              Komentarz


              • Nie jest aktualne bo Tomasz Berezowski nie pracuje już w "n" od połowy ub roku
                TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                Komentarz


                • napisał(a) GDA Zobacz post
                  Nie jest aktualne bo Tomasz Berezowski nie pracuje już w "n" od połowy ub roku
                  Wiem, dlatego pytam "władców i moderatorów" dlaczego ten wątek istnieje, po co
                  Pozdrawiam.

                  Komentarz


                  • A mało takich tematów wisi które są nieaktualne?

                    świata nie zbawisz a jedynie zaliczysz BAN-a tym dociekaniem, ja dziś oberwałem 2 razy już i już mnie to nawet nie w...... pozostaje śmiać się z tego
                    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                    Komentarz


                    • Witam,

                      dziękuję za celne końcowe opinie. Wspomniany adres jest już nieaktualny. W związku z zaistniałą sytuacją wątek zamykam i przenoszę do archiwum.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+