Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy nierozwiązywalne

Zwiń
Temat został zamknięty
X
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nierozwiązywalnym problemem wydaje się naprawa dźwięku na kanale National Geographic HD.

    Problem polega na tym, że reklamy są zbyt głośne w stosunku do właściwej emisji programu. Różnica głośności jest zbyt duża, nawet dla osób tolerancyjnych na balansowanie dźwiękiem podczas reklam. Mnie się wydaje, że to tłumaczenie (polska ścieżka) jest zbyt cicha w stosunku do reklam. Nie jest to tylko moje subiektywne wrażenie. Problem ten sygnalizuje wielu abonentów n.

    Zwracam uwagę, że problemem głośności reklam zajęła się KRRiTV, przyznając rację odbiorcom programów, któzy protestują na podbijanie głośności reklam w stosunku do emitowanego programu. Nie sądzę zresztą, aby TNG n świadomie stosowała taką praktykę, uprzykrzając widzom oglądanie dobrego kanału dokumentalnego.

    Proszę zająć się pilnie tym problemem, ponieważ ta usterka wręcdz uniemożliwia oglądanie kanału National Geographic HD. Proszę o potwierdzenie ze strony administratorów.
    W platformie n od listopada 2007. Tak taniej i dobrej tv sat w Polsce już nie będzie.

    Komentarz


    • napisał(a) Teddy001 Zobacz post
      Nierozwiązywalnym problemem wydaje się naprawa dźwięku na kanale National Geographic HD.

      Problem polega na tym, że reklamy są zbyt głośne w stosunku do właściwej emisji programu. Różnica głośności jest zbyt duża, nawet dla osób tolerancyjnych na balansowanie dźwiękiem podczas reklam. Mnie się wydaje, że to tłumaczenie (polska ścieżka) jest zbyt cicha w stosunku do reklam. Nie jest to tylko moje subiektywne wrażenie. Problem ten sygnalizuje wielu abonentów n.

      Zwracam uwagę, że problemem głośności reklam zajęła się KRRiTV, przyznając rację odbiorcom programów, któzy protestują na podbijanie głośności reklam w stosunku do emitowanego programu. Nie sądzę zresztą, aby TNG n świadomie stosowała taką praktykę, uprzykrzając widzom oglądanie dobrego kanału dokumentalnego.

      Proszę zająć się pilnie tym problemem, ponieważ ta usterka wręcdz uniemożliwia oglądanie kanału National Geographic HD. Proszę o potwierdzenie ze strony administratorów.
      Ta sprawa jest nam znana - poruszana była na forum w wielu różnych wątkach. Zgłosiliśmy do sprawdzenia sytuację na tym kanale - jeżeli tylko otrzymamy informacje na ten temat, to je Wam przekażemy.

      Komentarz


      • napisał(a) monika_n Zobacz post
        Ta sprawa jest nam znana - poruszana była na forum w wielu różnych wątkach. Zgłosiliśmy do sprawdzenia sytuację na tym kanale - jeżeli tylko otrzymamy informacje na ten temat, to je Wam przekażemy.
        Odpowiedź godna jakiejś nagrody, zgłosiliście do sprawdzenia, pytanie komu, przecież wystarczy włączyć telewizor na tym programie. My nie czekamy na informację o usterce tylko na naprawienie jej (usterki). Rozumiem co oznacza droga służbowa ale to chyba w tym miejscu jest jakieś przegięcie.

        Komentarz


        • napisał(a) Leon Zobacz post
          Odpowiedź godna jakiejś nagrody, zgłosiliście do sprawdzenia, pytanie komu, przecież wystarczy włączyć telewizor na tym programie. My nie czekamy na informację o usterce tylko na naprawienie jej (usterki). Rozumiem co oznacza droga służbowa ale to chyba w tym miejscu jest jakieś przegięcie.
          No chyba nie myślisz że to pracownicy N mają naprawić to co nadaje nadawca. Pewnie przekażą to do NG i to oni muszą to naprawić
          • Chwilowka cba pl
          • NIK z Allegro elektro__media

          Komentarz


          • napisał(a) Leon Zobacz post
            Odpowiedź godna jakiejś nagrody, zgłosiliście do sprawdzenia, pytanie komu, przecież wystarczy włączyć telewizor na tym programie. My nie czekamy na informację o usterce tylko na naprawienie jej (usterki). Rozumiem co oznacza droga służbowa ale to chyba w tym miejscu jest jakieś przegięcie.
            Jak to "komu"? Sprawa została przekazana do osoby, która ma sprawdzić w czym dokładnie leży problem i zająć się wyeliminowaniem tego problemu. Nie należało się spodziewać, że ujawnione zostaną na forum imię i nazwisko Wielkiego Naczelnego Technika N wraz z numerem telefonu, adresem i życiorysem
            This here snakeskin jacket represents a symbol of my individuality and my belief in personal freedom.

            Komentarz


            • napisał(a) lacki Zobacz post
              No chyba nie myślisz że to pracownicy N mają naprawić to co nadaje nadawca. Pewnie przekażą to do NG i to oni muszą to naprawić
              Jak kupisz w sklepie chleb i przekroisz go i wysypie się mąka i inne składniki to sprzedawca zgłosi to do piekarza, TAK. A Ty w tym czasie będziesz skórkę mlaskał?

              napisał(a) olga_n Zobacz post
              Jak to "komu"? Sprawa została przekazana do osoby, która ma sprawdzić w czym dokładnie leży problem i zająć się wyeliminowaniem tego problemu. Nie należało się spodziewać, że ujawnione zostaną na forum imię i nazwisko Wielkiego Naczelnego Technika N wraz z numerem telefonu, adresem i życiorysem
              Nie chodzi mi o nazwisko i ine dane, proszę nie rozmydlać problemu, nie chodzi nam o ustalenie gdzie leży błąd, chodzi o produkt pełnowartościowy, który powinien być od pierwszego dnia emitowania go na antenie czyli w n-ce. I co naczelny technik teraz będzie oglądał i zastanawiał się 36 dni gdzie leży problem, następnie pójdzie się skonsultować z kolęgą po fachu i siądą razem i będą itd..A życiorys tego Naczelnego Technika N nie obfituje pewnie w jakieś bardzo renomowane uczelnie bo inaczej to problem dawno byłby rozwiązany.

              Komentarz


              • Panie Tomaszu - pisałem do pana wiadomości (lub na PW) już dawno i kilkukrotnie powtarzałem tą czynność. Chodzi konkretnie o kanały axn, discovery, mtv rocks itd.

                Czy mógłby Pan zabrać głoś w wątku :http://nhdtv.pl/forum/showthread.php...315#post470315

                Bo niestety problem jest u wielu osób, które są tłamszone przez przedstawicieli i wielu forumowiczów i ciągle wysyłane na dach w celu precyzowania ustawień anteny, która jest ustawiona prawidłowo.

                Bardzo proszę o zapoznanie się z wątkiem i o zabranie głosu (ew. załatwienie sprawy nierozwiązywalnej).

                ps. wysyłam tego posta również na priv
                Turobodekoder CLRA/CARBO ---> ONKYO TX-SR307 5.1--->KDL-40L4000

                TP-LINK TL-WR1043ND

                2850ST/APOLLO (multiroom)

                Komentarz


                • Dzień dobry !

                  Panie Tomku mamy pewien problem w domu. Mamy na chwilę obecną dwa dekodery tzn dwie umowy. Z jednego dekodera korzysta babcia z drugiego korzystał dziadek. Dziadek wczoraj zmarł a dekodery są na babcie która teraz nie będzie stać na opłacanie dwóch czy jest jakaś szansa na rozwiązanie umowy na jeden. Dodam, iż w marcu została przedłużona umowa na kolejny rok. Zostalismy teraz w trudnej sytuacji i liczymy na jakąkolwiek pomoc.
                  Wielka Rewolucja

                  Komentarz


                  • napisał(a) maniek218 Zobacz post
                    Dzień dobry !

                    [...] Mamy na chwilę obecną dwa dekodery tzn dwie umowy. Z jednego dekodera korzysta babcia z drugiego korzystał dziadek. Dziadek wczoraj zmarł a dekodery są na babcie która teraz nie będzie stać na opłacanie dwóch czy jest jakaś szansa na rozwiązanie umowy na jeden. Dodam, iż w marcu została przedłużona umowa na kolejny rok. Zostalismy teraz w trudnej sytuacji i liczymy na jakąkolwiek pomoc.
                    Wyrazy współczucia.

                    Jeśli umowa była podpisana przez osobę która zmarła, to takiego przypadku dotyczy ten cytat. "W przypadku gdy nastąpi zgon Klienta, nie ma możliwości kontynuowania umowy przez członka rodziny/osobę trzecią. Wymaganym dokumentem jest akt Zgonu, który należy przesłać na krakowski adres korespondencyjny."

                    Więcej informacji tutaj:
                    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=21692

                    Punkt VI

                    -k-
                    Ostatni raz edytowany przez moscow; 2011-05-07, 09:12.
                    --
                    OPTICUM HD T80 ECO (0,- zł na czas nieokreślony)
                    [n] R.I.P

                    Komentarz


                    • tzn dekodery są na babcie, dziadek byl korzystjącym
                      Wielka Rewolucja

                      Komentarz


                      • napisał(a) maniek218 Zobacz post
                        tzn dekodery są na babcie, dziadek byl korzystjącym
                        Czyli trzeba będzie opłacać dwa do puki nie skończy się umowa wtedy ją wypowiedzieć najpóźniej 30dni przed końcem
                        • Chwilowka cba pl
                        • NIK z Allegro elektro__media

                        Komentarz


                        • napisał(a) maniek218 Zobacz post
                          tzn dekodery są na babcie, dziadek byl korzystjącym
                          W takim razie wypowiedzenie umowy przed końcem jej trwania wiąże się z opłatą. Nie jestem pewien i teraz nie sprawdzę, ale chyba opłata ta jest zależna od wysokości udzielonych rabatów i czasu jaki został do końca umowy.

                          W tym wypadku skontaktowałbym się z którymś z przedstawicieli na forum lub BOK. Być może np. opłata za rozwiązanie krótszej z umów przed czasem będzie niższa niż ciągnięcie umowy do końca. Ale powtarzam - osobiście tego nie sprawdzałem.

                          Jeśli przypadkiem, któraś umowa jest na czas nieokreślony, to pozostaje 3 miesięczny okres wypowiedzenia (przy najniższym abonamencie = 51zł za 3 pakiety)

                          -k-
                          --
                          OPTICUM HD T80 ECO (0,- zł na czas nieokreślony)
                          [n] R.I.P

                          Komentarz


                          • niestety nie przewidzielismy w marcu ze rak tak szybko wygra walke, niestey jestesmy w ciezkiej teraz sysuacji materialnej i licze ze ktos nam pomoze
                            Wielka Rewolucja

                            Komentarz


                            • napisał(a) lacki Zobacz post
                              Czyli trzeba będzie opłacać dwa do puki nie skończy się umowa wtedy ją wypowiedzieć najpóźniej 30dni przed końcem
                              Nie o tak idiotyczną poradę jemu chodziło.

                              Komentarz


                              • napisał(a) maniek218 Zobacz post
                                niestety nie przewidzielismy w marcu ze rak tak szybko wygra walke, niestey jestesmy w ciezkiej teraz sysuacji materialnej i licze ze ktos nam pomoze
                                Proponuje kontakt z jakimś przedstawicielem n może pomoże w napisaniu pisma do N z dokładnym opisem sytuacji i może przystaną na to by jedna umowę zerwać bez ponoszenia kosztów

                                napisał(a) sudoku Zobacz post
                                Nie o tak idiotyczną poradę jemu chodziło.
                                A tobie o co biega ??
                                • Chwilowka cba pl
                                • NIK z Allegro elektro__media

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+